Opdagelsestur i Merlin
Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 25-02-03 14:26

Hvis du hungrer efter Bluetooth, så er svaret måske her:

I Merlin i dag har jeg set en Microsoft (uha!) Bluetooth Trådløs mus.

Nå, hvad så, tænker du.

Det interessante er, at der følger en USB Bluetooth adapter med. Så
udover en mus får du altså muligheden for at snakke med alle mulige
andre BT enheder, fx. mobiltelefoner, printere osv.

Prisen er svjh 800 kr.

--
cordial regards, the prime minister of Peterburg:
http://www.nationstates.net/ +45 5192 3981

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 25-02-03 23:54

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Det interessante er, at der følger en USB Bluetooth adapter med. Så
> udover en mus får du altså muligheden for at snakke med alle mulige
> andre BT enheder, fx. mobiltelefoner, printere osv.

Inden man gør det er det nok værd at søge div. NG'er for info om MS
bluetooth adapteren går an med OS X. Under alle omstændigheder så er
adapteren ret stor i forhold til de små løse man kan købe. Med tiden kan
man jo håbe på at der kommer flere BlueT. mus på markedet.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 26-02-03 14:01

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> adapteren ret stor i forhold til de små løse man kan købe. Med tiden kan
> man jo håbe på at der kommer flere BlueT. mus på markedet.

Du har du lagt mærke til at der følger en meget mindre BT-adapter med
til fx. bærbare computere? Den er ikek meget større end en
tommelfingernegl.

g så er musen også en flot blå metallic-farve.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-02-03 15:36

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Du har du lagt mærke til at der følger en meget mindre BT-adapter med
> til fx. bærbare computere? Den er ikek meget større end en
> tommelfingernegl.

Som jeg ser det på div. billeder så er "tommelfingerneglen" ikke
udstyret med USB stik, men en anden form for stik, som så sættes sammen
med en forlænger med USB stikket i.