iChat istedet for messenger
Fra : Peter Ursin

Dato : 24-02-03 22:43

Hej,

Mine PC-venner bruger alle MSN Messenger, kan jeg bruge iChat istedet ?
Jeg ved godt at Messenger også findes til OS X men jeg vil hellere bruge
iChat hvis muligt. Kan det lade sig gøre ?

mvh
Peter Ursin

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-02-03 22:57

I <1fqwpnk.3ds8fmkkl434N%zorillaREMOVE@THISmyrealbox.com> Peter Ursin
ytrede:
> Mine PC-venner bruger alle MSN Messenger, kan jeg bruge iChat istedet ?
> Jeg ved godt at Messenger også findes til OS X men jeg vil hellere
> bruge iChat hvis muligt. Kan det lade sig gøre ?

Ja, men du kan ikke snakke med dine venner

Fra : Peter Ursin

Dato : 24-02-03 22:58

> I <1fqwpnk.3ds8fmkkl434N%zorillaREMOVE@THISmyrealbox.com> Peter Ursin
> ytrede:
>
> Ja, men du kan ikke snakke med dine venner

Og det var jo ligesom hele planen Hm, øv

Peter

Fra : Per Madsen

Dato : 24-02-03 23:09

Peter Ursin <zorillaREMOVE@THISmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> Jeg ved godt at Messenger også findes til OS X men jeg vil hellere bruge
> iChat hvis muligt. Kan det lade sig gøre ?

Ved godt det er en ringe trøst, men du kan evt. bruge Fire hvis du er
træt af at bruge MSN

Link:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=8933&db=mac

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 25-02-03 14:26

> [...]

> Jeg ved godt at Messenger også findes til OS X men jeg vil hellere bruge
> iChat hvis muligt. Kan det lade sig gøre ?

Få dine venner til at bruger enten AOL's egen AIm eller Trillian, som
underst'tter både AIm; mSN og ICQ.

--
cordial regards, the prime minister of Peterburg:
http://www.nationstates.net/ +45 5192 3981