dask keyboard layout til system 7.1.1 efte~
Fra : Sebastian Loeck

Dato : 24-02-03 20:48

Hej kraftkarlen kommer så småt op og køre.
Jeg fik installeret OS 7.1.1 til powerbook 500 (US) version. Det er en
lille hurtig djævel.

Men problemet er nu at den selvfølgelig vil køre med US tastaturlayout,
som er lidt noget møj.

Derfor mit spørgsmål til dig der sidder ved en maskine, der kører en
dansk 7.1:
Har du ikke lyst til at sende mig den fil der er af slagsen "keyboard
layout" i din system kuffert i system folder?

på forhånd tak
Sebastian

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-02-03 01:52

Hej Sebastian

Sebastian Loeck wrote:

> Hej kraftkarlen kommer så småt op og køre.
> Jeg fik installeret OS 7.1.1 til powerbook 500 (US) version. Det er en
> lille hurtig djævel.

Husk så at opdatere til 7.1.3 med Systemupdate 3.0, - det giver ekstra skub
i den...

> Men problemet er nu at den selvfølgelig vil køre med US tastaturlayout,
> som er lidt noget møj.

Prøv at gå ind i kontrolpanelet 'Keyboard', der burde være en mulighed for
at vælge 'Danish', så du får de tanske taster på deres rigtige plads. Du
skal også huske at ændre i kontrolpanelet 'Text', så den står til 'Danish',
så vil du få komme og punktum på de rigtige steder i talopsætningen.

> [...]
> Har du ikke lyst til at sende mig den fil der er af slagsen "keyboard
> layout" i din system kuffert i system folder?

Jeg skal gerne gå hen og finde 'PB 165 Ferrari'en' frem og pille den danske
ud til dig og hæfte den i halen på en mail....

mvh. Erik Richard