Andet multimedie
bentjuul 3670
Farvekorrektion
Fra : Per F Andersen

Dato : 06-01-01 19:47

Jeg er den relativt lykkelige ejer af et Nikon Coolpix 950 digitalt kamera.
Idag på min fotojagt fik jeg taget nogle billeder udendørs med indstillingen
i hvidbalance: incandescent (glødelampe). Dette gjorde billederne meget blå!
Kender nogen en præcis opskrift på at justere til dagslys? Gerne i Paint
Shop Pro ??

mvh Per

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 07-01-01 00:26

"Per F Andersen" <pfa@pfa-profil.xdk> skrev i en meddelelse

> Kender nogen en præcis opskrift på at justere til dagslys? Gerne i Paint
> Shop Pro ??

Effects --> Enhance Photo --> Automatic colour balance
(I hvert fald i Paintshop Pro 7)

/Michael