Mail opsætning stofa
Fra : Henrik Krogh

Dato : 16-02-03 23:10

Min datter på 10 har lige opdaget emailens lyksaligheder og nu er hun
igang med at maile med veninderne " har du det også godt jeg har det
godt" næste trin udveksling af diddl billeder huu....

Spørgsmålet til mac kloge:

Jeg vil oprette en mail til hende i outlook express 5.0 på min PM 7200
system 8.6 (ja ja jeg køber snart den nye 17" - gør jeg)
Jeg har selv mail id xxxxxxxm001 - er der ikke noget med at jeg kan
bruge xxxxxxxm002 og lave en til hende også? - skal jeg betale ekstra
eller hvordan er det lige?
jeg kan ikke finde noget på stofanet.dk om det -
Er der nogen der ved noget?

vh
Henrik

--
Fjern fjern i mailadresse

Fra : Christensen

Dato : 17-02-03 09:43

Henrik Krogh <henrik.kroghfjern@bigfoot.com> wrote:

> [...]
> eller hvordan er det lige?
> jeg kan ikke finde noget på stofanet.dk om det -

Hej
Du skal ind på http://opslag.stofanet.dk/
øverst er brugeropsætning/e-mail profil
det er her det sner - 5 felter til udfyldning...
001, 002, osv. Du har 5 gratis.

Hilsen Kell

Fra : Henrik Krogh

Dato : 17-02-03 19:30

Christensen <kc@mail.stooofanet.dk> wrote:

> [...]
> Du skal ind på http://opslag.stofanet.dk/
> øverst er brugeropsætning/e-mail profil
> det er her det sner - 5 felter til udfyldning...

Takker - det kikker jeg på.

--
Fjern fjern i mailadresse