Krak.dk og Safari
Fra : Per Madsen

Dato : 16-02-03 21:07

Kan I få nummersøgningen til at fungere på krak.dk,- hos mig vises
resultaterne ikke ved nummersøgning på privatpersoner.

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Jens Find

Dato : 16-02-03 21:33

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Kan I få nummersøgningen til at fungere på krak.dk,- hos mig vises
> resultaterne ikke ved nummersøgning på privatpersoner.

Hos mig virker det helt uproblematisk at søge - både på navn og på
nummer.

Jens Find
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 17-02-03 09:06

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Kan I få nummersøgningen til at fungere på krak.dk,- hos mig vises
> resultaterne ikke ved nummersøgning på privatpersoner.

Uden problemer.

Lars Kr. Sørensen

Fra : Per Madsen

Dato : 17-02-03 09:29

Lars Kristian Sørensen <lars@NOSPAMlarsonline.dk> wrote:

> Uden problemer.

Kører I med Safari Enhancer?
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 17-02-03 09:33

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Kører I med Safari Enhancer?

Det vat ligegodt S...... Nu virker deet også her?! Måske har der været
noget galt på sitet i løbet af lørdagen.
Anyway, tak fordi I gad teste

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.