Nogle der ved hvor denne kan købes ?
Fra : pingvinen

Dato : 15-02-03 22:45

Nogle der ved hvor denne kan købes ?

http://www.eskapelabs.com/myvideo.html
---
Med venlig hilsen
Daniel Bahl Jensen

I'm a UNIX lover. I'm a Linux lover.
And that's why I'm a Mac lover now, really.

Fra : Morten Lind

Dato : 15-02-03 22:57

pingvinen <pingvinen@frostland.dk> wrote:

> http://www.eskapelabs.com/myvideo.html

Hej Daniel....
For 160$ kan du købe den direkte hos producenten...
Hej fra
M.
http://www.shipitforyou.com/eskapelabs/
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : pingvinen

Dato : 15-02-03 23:01

ok tak, nogel der har erfaringer med produktet ?
jeg har desværre ikke råd til Digitalt video kamera :) men regner med at man
så kan slutte det gamle til og snappe en film til en fil, og så klippe,
redigerer den færdig i iMovie og Final cut

--
---

Fra : Johnny Louis

Dato : 16-02-03 12:18

pingvinen <pingvinen@frostland.dk> wrote:

> ok tak, nogel der har erfaringer med produktet ?
Jeg havde en jeg brugte til TV i forbindelse med en bærbar, kvaliteten
var ikke for god.

Johnny Louis

Fra : pingvinen

Dato : 15-02-03 23:03

fik lige set den kun capture i 320 x 240, det er da meget LIDT!?

finder der ikke andre lign. produkter på marked, i ca. samme prisklasse, der
kan komme lidt højere op.

--
---

Fra : Nis Sarup

Dato : 16-02-03 18:53

On Sat, 15 Feb 2003 23:03:00 +0100, pingvinen wrote:

> fik lige set den kun capture i 320 x 240, det er da meget LIDT!?
>
> finder der ikke andre lign. produkter på marked, i ca. samme prisklasse, der
> kan komme lidt højere op.

Jeg tror problemet ligger i USB forbindelsen. USB er simpelthen for
langsomt til at den kan overfører nok data til at video komemr til at se
ordentligt ud. Formac laver en der bruger Firewire, hvilket skulle være
noget bedre -->
<http://www.formac.com/p_bin/?cid=solutions_converters_studiodvtv> Dog er
prisen er på $399 desværre.

Nis Saruphttp://www.formac.com/p_bin/?cid=solutions_converters_studiodvtv