Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 14-02-03 13:11

------- Begin Forwarded Message -------

Subject: Re: Cool new 10.2.4 feature
From: Craig Koller <cwkoller@mac.com>
Newsgroups: comp.sys.mac.advocacy
Date: Fri, 14 Feb 2003 03:57:57 -0800

In article <znu-9915CD.03160214022003@news.fu-berlin.de>, ZnU
<znu@acedsl.com> wrote:

> "PDF Services"
>
> http://www.apple.com/applescript/print/

That's extremely cool (just created the "PDF Services" folder in the
/Library) and there it was. But how about adding the PDF options?
(compressed, encrypted, etc.) Are these just Applescripts that use
Adobe Distiller or are some of these functions available without extra
software?

-------- End Forwarded Message --------

--
Peter - http://titancity.com/
http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen

Fra : Morten Lind

Dato : 14-02-03 13:44

3000 Peter Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> [...]

Ja, ja Peter.....og hvordan får man det til at virke, når man - som jeg
- ikke ved noget om scripts og andre underlige sprog.....(ka´ kun
menneskesprog).?
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Ben Knudsen

Dato : 14-02-03 13:54

Jeg kan heller ikke få det til at spille. Hvis du kan, så kom lige med en
modus operandi...

Ben

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-02-03 23:50

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg kan heller ikke få det til at spille. Hvis du kan, så kom lige med en
> modus operandi...

Jeg fik det til at virke, men først da jeg lagde PDF services mappen i
min egen Library mappe, altså som ~/Library/PDF Services . Jeg havde den
liggende i /Library og det virkede ikke, på trods af Apples beskrivelse
om det modsatte.

--
Mvh Martin

"Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end"