Apple Cinema Display (20" LCD) og OS9
Fra : Claus

Dato : 14-02-03 11:13

kan ikke lade sig gøre iflg. apple store (?)

- men er det ikke muligt at vise alm 4:3 billede på denne skærm via OS9,
indtil vi får opgraderet til OSX, og så nyde det fulde skærmareal til den
tid ???? Regner med at skifte grafikkortet i samme ombæring.

claus

fjern -remove- i min email adresse for at maile mig

Fra : Peter Kiil

Dato : 14-02-03 11:54

in article 3e4cc119$0$71617$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, Claus at
claus@-remove-kjerkegaard.dk wrote on 14/02/03 11:12:

> [...]
> indtil vi får opgraderet til OSX, og så nyde det fulde skærmareal til den
> tid ???? Regner med at skifte grafikkortet i samme ombæring.

Jeg har lige haft 2 stk. som er kommet retur fra en kunde som ikke kunne få
dem til at fungere med 9.2.2 på Cubes. Jeg testede dem på en 867 MHz
Quicksilver og der fungerer de fint i 9.2.2. Jeg er ret sikker på at det er
et spørgsmål om hvilket grafikkort der er i maskinen og grafikkortets OS 9
drivere. Men udover det er det fantastisk skærm.

--
/peter

Fra : Claus

Dato : 14-02-03 13:13

hvilket grafikkort bruger du på den maskine hvor det fungerede??

- skal jo købe nyt alligevel...

Fra : Peter Kiil

Dato : 14-02-03 13:50

in article 3e4cdd43$0$71621$edfadb0f@dread11.news.tele.dk, Claus at
claus@-remove-kjerkegaard.dk wrote on 14/02/03 13:12:

> hvilket grafikkort bruger du på den maskine hvor det fungerede??
>
> - skal jo købe nyt alligevel...

Det er et GeForce 2MX.

--
/peter