Safari-fejl
Fra : Per Rønne

Dato : 13-02-03 10:55

Gå ind på www.km.dk i Safari. Prøv derefter i IE.

Er rapporteret til Apple.
--
Per Erik Rønne

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 16-02-03 13:06

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> Gå ind på www.km.dk i Safari. Prøv derefter i IE.

Så foretrækker jeg nu alligevel Safari udgaven
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Per Rønne

Dato : 16-02-03 13:47

> Så foretrækker jeg nu alligevel Safari udgaven

Altså - ingenting?
--
Per Erik Rønne

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 17-02-03 06:54

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> Altså - ingenting?

Ja!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Per Rønne

Dato : 17-02-03 07:36

> Ja!

Så er det fordi det er det pågældende ministerium, det drejer sig om.

Jeg skulle faktisk bruge en konkret oplysning derfra, i forbindelse med
en politisk debat. Jeg kunne dog alligevel ikke finde den.

Ville du også synes at det var pragtfuldt at man ikke kunne komme ind på
Kjøbenhavns Landmandsbanks hjemmeside, fordi du holder med Den Danske
Handelsbank i striden mellem de to storbanker?
--
Per Erik Rønne

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 17-02-03 12:53

> [...]

> Kjøbenhavns Landmandsbanks hjemmeside, fordi du holder med Den Danske
> Handelsbank i striden mellem de to storbanker?

Per, ironi preller da vist af på dig!

Jeg forsøgte med min kommentar og smiley at sige at jeg ikke er religiøs
eller kristen. For at trække lidt den anden vej vil jeg da sige at jeg
har noget i mod kirkeministeriet eller den danske folkekirke.
Religionsfrihed er nok for mig.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Per Rønne

Dato : 17-02-03 13:43

> Per, ironi preller da vist af på dig!

Næh, men det kan altid være vanskeligt at gennemskue ironi. Uden
øjekontakt, uden kropssprog. Og snotforkølet ;-(.

> Jeg forsøgte med min kommentar og smiley

Over flere forskellige artikler .
--
Per Erik Rønne