stik forbindelser på appleskærm
Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-02-03 14:52

Hej alle

Er der een, der kan hjælpe med stikforbindelserne på en mac skærm eller evt.
fra et mac bundkort?

Jeg har endnu ikke fået skærmen, så jeg ved ikke, hvilken type eller hvilket
type stik. Det er dog et sub stik - ikke bnc.

Claus
--
***** Danmarks flotteste Boheme 630 til salg til fantasipris: ******
********** http://users.cybercity.dk/~dsl68585/ *************

Fra : Tom Dissing

Dato : 11-02-03 18:42

Er der tale om en nyere mac, står og falder stikket med hvilket grafik kort
du har i.
Er den "gammel" skal du formodentligt konvertere Mac-stik til et PC stik..
Så kører det hele.
Har skærmen kun digital ind, og du har en gammel mac.. Tror jeg du har et
problem !
Tom

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-02-03 02:24

"Tom Dissing" <tom@mir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du har i.
> Er den "gammel" skal du formodentligt konvertere Mac-stik til et PC stik..

Det er nogle mac skærme, men jeg kender endnu ikke data. Jeg kan jo ikke
lave en konverter, før jeg har stik forbindelserne. Jeg ved dog, at det er
et standard mac grafikstik, der sidder på skærmene, for de har kørt på nyere
macs indtil fornyligt. Men det er ikke et "normalt" vga stik..

Claus