/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Office X
Fra : Jens Rasmussen


Dato : 07-02-03 13:38

A.
Erfaringer med denne?
B.
Er der en der vil sælge sin licens til mig?
- gerne en studerende, som vist kan købe den til 1300 dask (undskyld det
kommercielle indslag)

vh Jens

 
 
Preben Bødker Nielse~ (07-02-2003)
Kommentar
Fra : Preben Bødker Nielse~


Dato : 07-02-03 13:47

Jens Rasmussen <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> A.
> Erfaringer med denne?
> B.
> Er der en der vil sælge sin licens til mig?
> - gerne en studerende, som vist kan købe den til 1300 dask (undskyld det
> kommercielle indslag)

Officeline bad faktisk ikke om noget studenterkort, da min søn købte
Office X til academicpris.
(det gjorde de til gengæld, da han købte OS X).

--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

David Blangstrup (07-02-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 07-02-03 13:57

On Fri, 7 Feb 2003 13:38:12 +0100, Jens Rasmussen wrote
(in message <1fq0j2x.13c5dmf10kiz8uN%jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk>):

> A.
> Erfaringer med denne?
> B.
> Er der en der vil sælge sin licens til mig?
> - gerne en studerende, som vist kan købe den til 1300 dask (undskyld det
> kommercielle indslag)
>
> vh Jens

Ja, OfficeX virker første gang meget fint på en. Når man har brugt den et
stykke tid er det en lise at komme over på AppleWorks igen, der ikke hakker,
har Quartz som Word med Silk, og som ikke fylder 500 MB men kun 50.
Jeg har en Micro$oftfree machine, har du?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!


Thorbjoern Ravn Ande~ (07-02-2003)
Kommentar
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~


Dato : 07-02-03 14:02

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> writes:

> Ja, OfficeX virker første gang meget fint på en. Når man har brugt den et
> stykke tid er det en lise at komme over på AppleWorks igen, der ikke hakker,
> har Quartz som Word med Silk, og som ikke fylder 500 MB men kun 50.
> Jeg har en Micro$oftfree machine, har du?

Til personligt brug er AppleWorks sikkert fortrinlig.

Til de personer som er velsignet med kolleger der sender Word-filer i
tit og tæt (som fx mig), er Office X den eneste fornuftige løsning.

When in Rome, do as the Romans do.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Jens Rasmussen (07-02-2003)
Kommentar
Fra : Jens Rasmussen


Dato : 07-02-03 15:05

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> David Blangstrup <firstname@lastname.dk> writes:
>
> > Ja, OfficeX virker første gang meget fint på en. Når man har brugt den et
> > stykke tid er det en lise at komme over på AppleWorks igen, der ikke hakker,
> > har Quartz som Word med Silk, og som ikke fylder 500 MB men kun 50.
> > Jeg har en Micro$oftfree machine, har du?
>
> Til personligt brug er AppleWorks sikkert fortrinlig.
>
> Til de personer som er velsignet med kolleger der sender Word-filer i
> tit og tæt (som fx mig), er Office X den eneste fornuftige løsning.
>
> When in Rome, do as the Romans do.
Jeg er i samme situation som dig (og Billy Joel, åbenbar)

Janus Sandsgaard (08-02-2003)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 08-02-03 01:22

jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk (Jens Rasmussen) writes:

> A. Erfaringer med denne?

Har ikke direkte erfaringermed OSX-verionen, men har arbejdet en hel
del med '98 og 2001 - og synes det er nogle glimrende
tekstbehandlere. Til provat brug (lejlighedssange og breve og den
slags) kan du klare dig med noget mindre og billigere. Skal du
udveksle avancerede dokumenter i en arbejdsgruppe, er det vanskelgit
at komme uden om MS-Word, men mindre du gider være "nørden" i gruppen
- altså den som ikke får indflydelse på indholdet, men skal bruge
tiden på konverteringsproblemer.

> B. Er der en der vil sælge sin licens til mig? - gerne en
> studerende, som vist kan købe den til 1300 dask (undskyld det
> kommercielle indslag)

Nej, ovevejer selv om jeg skal købe en, men vil lige se, hvor langt
jeg komer med OpenOffice.org. Er netop genstartet på RUC med en
gruppe, der skal skrive en rapport.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Jens Rasmussen (11-02-2003)
Kommentar
Fra : Jens Rasmussen


Dato : 11-02-03 22:48

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk (Jens Rasmussen) writes:
>
> > A. Erfaringer med denne?
>
> Har ikke direkte erfaringermed OSX-verionen, men har arbejdet en hel
> del med '98 og 2001 - og synes det er nogle glimrende
> tekstbehandlere. Til provat brug (lejlighedssange og breve og den
> slags) kan du klare dig med noget mindre og billigere. Skal du
> udveksle avancerede dokumenter i en arbejdsgruppe, er det vanskelgit
> at komme uden om MS-Word, men mindre du gider være "nørden" i gruppen
> - altså den som ikke får indflydelse på indholdet, men skal bruge
> tiden på konverteringsproblemer.
ret så enig

> > B. Er der en der vil sælge sin licens til mig? - gerne en
> > studerende, som vist kan købe den til 1300 dask (undskyld det
> > kommercielle indslag)
>
> Nej, ovevejer selv om jeg skal købe en, men vil lige se, hvor langt
> jeg komer med OpenOffice.org. Er netop genstartet på RUC med en
> gruppe, der skal skrive en rapport.
Har nu fået OpenOffice.org til at virke på X11 - først de gode nyheder /
objektive konstateringer:
Den virker;
den er gratis

Så min pers. reaktion:
Yyyyyyyyyrrrrkkkkk, for noget Windåse-lignende crap;
jeg fik et akut, explicit hardcore ildebefindende af at genopleve menuer
nede i vinduerne: IKKE på min Mac, no way!!!
Nå ja, jeg har ikke noget mod Unix, men det ser helt forkert og dybt
antikveret ud - måske er det bare M$, som har gjort en Office-junkie ud
af mig?

Janus Sandsgaard (12-02-2003)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 12-02-03 00:02

jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk (Jens Rasmussen) writes:

> Har nu fået OpenOffice.org til at virke på X11 - først de gode
> nyheder / objektive konstateringer: Den virker; den er gratis

Tillykke. Du må endelig melde tilbage med dine praktiske erfaringer
med at få dokumenter fra omverdenen i MS-Word-format.

> Så min pers. reaktion: Yyyyyyyyyrrrrkkkkk, for noget
> Windåse-lignende crap;

Ja, det er ikke just Aqua-look - endnu.

> jeg fik et akut, explicit hardcore ildebefindende af at genopleve
> menuer nede i vinduerne: IKKE på min Mac, no way!!!

Menuer i vinduerne?

> Nå ja, jeg har ikke noget mod Unix, men det ser helt forkert og dybt
> antikveret ud - måske er det bare M$, som har gjort en Office-junkie
> ud af mig?

Det er det jeg siger: MS Office er en fed pakke, som er svær at komme
uden om. Der er dog en pris at betale, og så må man veje for og
imod.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Morten Lind (12-02-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 12-02-03 09:03

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk (Jens Rasmussen) writes:
>
> > Har nu fået OpenOffice.org til at virke på X11 - først de gode
> > nyheder / objektive konstateringer: Den virker; den er gratis
>
> Tillykke. Du må endelig melde tilbage med dine praktiske erfaringer
> med at få dokumenter fra omverdenen i MS-Word-format.
>
> > Så min pers. reaktion: Yyyyyyyyyrrrrkkkkk, for noget
> > Windåse-lignende crap;
>
> Ja, det er ikke just Aqua-look - endnu.
>
> > jeg fik et akut, explicit hardcore ildebefindende af at genopleve
> > menuer nede i vinduerne: IKKE på min Mac, no way!!!
>
> Menuer i vinduerne?
>
> > Nå ja, jeg har ikke noget mod Unix, men det ser helt forkert og dybt
> > antikveret ud - måske er det bare M$, som har gjort en Office-junkie
> > ud af mig?
>
> Det er det jeg siger: MS Office er en fed pakke, som er svær at komme
> uden om. Der er dog en pris at betale, og så må man veje for og
> imod.
>
> -j

Nu må hver mand naturligvis synes om sin have, men jeg har i de seneste
fire år arbejdet med artikler/filudveksling i Windowsmiljø med min Mac &
min AppleWorks.

Der er ingen konverteringproblemer overhovedet.

Når mine redaktører skal have mine artikler, gemmer jeg dem bare som
..doc´er. Skal de have et bestemt layout, får de bare en PDF.

Dette er hverken en reklame for AppleWorks eller Adobe, blot en
konstatering af, at det er endog meget nemt at komme udenom MSOffice.

Blot min ringe mening.......

Mange hilsener fra Morten, der tusser ned i byen med ungerne for at
dyrke Junglebogen 2
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

David Blangstrup (12-02-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 12-02-03 09:07

On Wed, 12 Feb 2003 9:03:17 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fq9fi8.zz9xjd1ga9v0gN%mortenlind@mac.com>):


>> Det er det jeg siger: MS Office er en fed pakke, som er svær at komme
>> uden om. Der er dog en pris at betale, og så må man veje for og
>> imod.

> Nu må hver mand naturligvis synes om sin have, men jeg har i de seneste
> fire år arbejdet med artikler/filudveksling i Windowsmiljø med min Mac &
> min AppleWorks.

> Der er ingen konverteringproblemer overhovedet.

> Når mine redaktører skal have mine artikler, gemmer jeg dem bare som
> .doc´er. Skal de have et bestemt layout, får de bare en PDF.

> Dette er hverken en reklame for AppleWorks eller Adobe, blot en
> konstatering af, at det er endog meget nemt at komme udenom MSOffice.

> Blot min ringe mening.......

> Mange hilsener fra Morten, der tusser ned i byen med ungerne for at
> dyrke Junglebogen 2


I'll second that og ifølge rygterne bliver det bedre til April, når der
kommer et nyt AppleWorks 7 - forhåbentligt bare ikke til 1. april

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!


David Blangstrup (12-02-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 12-02-03 09:02

On Wed, 12 Feb 2003 9:03:17 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fq9fi8.zz9xjd1ga9v0gN%mortenlind@mac.com>):

> Mange hilsener fra Morten, der tusser ned i byen med ungerne for at
> dyrke Junglebogen 2

Min er (desværre?) over den alder. Nu er det Blade II og han prøver
(forgæves) at få mig med ind og se (brr) hannibal lechter 3 eller hvad den nu
hedder (jeg fik nok af den med hjerneskallen--dårlig,effektjagende, og ret
ulækker--min søn elsker at huske mig på den).
Så nyd det mens du kan!
Blade II var nu ret fed, og jeg blev glædelig overrasket over Resident Evil,
så måske skal du glæde dig i stedet for... nå, nej, det er jo piger... men du
har også to store drenge, ik'. Så har du jo prøvet det.
Bruger de også Mac? (ontopic, ha!)

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!


Janus Sandsgaard (12-02-2003)
Kommentar
Fra : Janus Sandsgaard


Dato : 12-02-03 11:30

mortenlind@mac.com (Morten Lind) writes:

> Nu må hver mand naturligvis synes om sin have, men jeg har i de
> seneste fire år arbejdet med artikler/filudveksling i Windowsmiljø
> med min Mac & min AppleWorks. Der er ingen konverteringproblemer
> overhovedet.

OpenOffice.org er også god til at læse og skrive Word-doc til
husbehov. Så længe der er tale om simpel tekstformattering går det,
men jeg ville nok ikke turde satse hårdt på det i forbindelse med
større og mere avancerede dokumenter.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Per Madsen (12-02-2003)
Kommentar
Fra : Per Madsen


Dato : 12-02-03 12:36

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:
>
> Nu må hver mand naturligvis synes om sin have, men jeg har i de seneste
> fire år arbejdet med artikler/filudveksling i Windowsmiljø med min Mac &
> min AppleWorks.
>
> Der er ingen konverteringproblemer overhovedet.

Hvordan ser det ud med Excel filer? Er der da nogen
konverteringsproblemer?
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Morten Lind (12-02-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 12-02-03 14:58

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:
> >
> > Nu må hver mand naturligvis synes om sin have, men jeg har i de seneste
> > fire år arbejdet med artikler/filudveksling i Windowsmiljø med min Mac &
> > min AppleWorks.
> >
> > Der er ingen konverteringproblemer overhovedet.
>
> Hvordan ser det ud med Excel filer? Er der da nogen
> konverteringsproblemer?

Nøjagtig det samme med Excel.

AppleWorks gemmer og åbner Word & Excel fra Win.5, 95, 98, 2000, 2002

Jeg har ikke brug for mere. Den klarer IKKE Publisher, PowerPoint eller
Access.....

Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

David Blangstrup (12-02-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 12-02-03 15:30

On Wed, 12 Feb 2003 14:58:15 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fq9w2o.n5raqyd0637kN%mortenlind@mac.com>):


>> Hvordan ser det ud med Excel filer? Er der da nogen
>> konverteringsproblemer?

> Nøjagtig det samme med Excel.

> AppleWorks gemmer og åbner Word & Excel fra Win.5, 95, 98, 2000, 2002

> Jeg har ikke brug for mere. Den klarer IKKE Publisher, PowerPoint eller
> Access.....

> Hej fra
> Morten


Men PowerPoint klarer Keynote.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!


Morten Lind (12-02-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 12-02-03 15:43

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Wed, 12 Feb 2003 14:58:15 +0100, Morten Lind wrote
> (in message <1fq9w2o.n5raqyd0637kN%mortenlind@mac.com>):
>
>
> >> Hvordan ser det ud med Excel filer? Er der da nogen
> >> konverteringsproblemer?
>
> > Nøjagtig det samme med Excel.
>
> > AppleWorks gemmer og åbner Word & Excel fra Win.5, 95, 98, 2000, 2002
>
> > Jeg har ikke brug for mere. Den klarer IKKE Publisher, PowerPoint eller
> > Access.....
>
> > Hej fra
> > Morten
>
>
> Men PowerPoint klarer Keynote.

Hæ, hæ, David - men den har vi jo ikke endnu, vel?
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

David Blangstrup (12-02-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 12-02-03 16:37

On Wed, 12 Feb 2003 15:42:31 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fq9y9e.m9uynn1qyeyysN%mortenlind@mac.com>):

> David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:
>
>> On Wed, 12 Feb 2003 14:58:15 +0100, Morten Lind wrote
>> (in message <1fq9w2o.n5raqyd0637kN%mortenlind@mac.com>):
>>
>>
>>>> Hvordan ser det ud med Excel filer? Er der da nogen
>>>> konverteringsproblemer?
>>
>>> Nøjagtig det samme med Excel.
>>
>>> AppleWorks gemmer og åbner Word & Excel fra Win.5, 95, 98, 2000, 2002
>>
>>> Jeg har ikke brug for mere. Den klarer IKKE Publisher, PowerPoint eller
>>> Access.....
>>
>>> Hej fra
>>> Morten
>>
>>
>> Men PowerPoint klarer Keynote.
>
> Hæ, hæ, David - men den har vi jo ikke endnu, vel?
> M.
>

Har vi ikke? Jeg lavede lige et lille eksperiment. Jeg bad min pc søn om
at sende mig et tungt formateret Word doc dokument med billeder og tabeller.
Han sendte mig et 1.6 MB tungt doc om computerens opbygning, og AppleWorks
klarede det fint. Jeg blev glædeligt overrasket. Måske var der en caption,
der var smuttet over på næste side, men det var fint.
En ting jeg ikke kunne huske, og som sad i fingrene på mig fra Word - var at
bladre til næste side. Jeg måtte ind i AW help for at finde ud af det - det
kan man åbenbart ikke i AppleWorks? Kan det virkelig være rigtigt, at man
skal scroll'e for at komme til næste side? Eller er der noget jeg totalt har
glemt?
Nå, AppleWorks er fint, og det bliver forhåbentligt til et Turbo AppleWorks
midt i april 2003. Jeg elsker integrationen mellem text og paint og
database og det hele. Whoa!

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!


David Blangstrup (12-02-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 12-02-03 16:44

On Wed, 12 Feb 2003 16:37:29 +0100, David Blangstrup wrote
(in message <0001HW.BA7028C9001CFB75F0101600@news.cybercity.dk>):

> En ting jeg ikke kunne huske, og som sad i fingrene på mig fra Word - var at
> bladre til næste side. Jeg måtte ind i AW help for at finde ud af det - det
> kan man åbenbart ikke i AppleWorks? Kan det virkelig være rigtigt, at man
> skal scroll'e for at komme til næste side? Eller er der noget jeg totalt har
> glemt?

Åh [klask for pande] man bruger jo bare tastaturets page up page down
[dobbeltklask]

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!


Anders Vind Ebbesen (08-02-2003)
Kommentar
Fra : Anders Vind Ebbesen


Dato : 08-02-03 10:59

"Jens Rasmussen" <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote in message
news:1fq0j2x.13c5dmf10kiz8uN%jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk...
> B.
> Er der en der vil sælge sin licens til mig?
> - gerne en studerende, som vist kan købe den til 1300 dask (undskyld det
> kommercielle indslag)

Uhm, hvis du alligevel vil bryde licensbetingelserne, hvorfor får du så ikke
bare en ren piratkopi?

--
Anders Vind Ebbesen
Som kun kører lovligt licenseret software, også på Windows-maskiner.



John Lauritzen (12-02-2003)
Kommentar
Fra : John Lauritzen


Dato : 12-02-03 12:48

mortenlind@mac.com skriver:
>Nu må hver mand naturligvis synes om sin have, men jeg har i de seneste
>fire år arbejdet med artikler/filudveksling i Windowsmiljø med min Mac &
>min AppleWorks.
>
>Der er ingen konverteringproblemer overhovedet.

Hvordan er det? - Har AppleWorks automatisk indholdsfortegnelse nu om dage?


Morten Lind (12-02-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 12-02-03 14:59

John Lauritzen <john_lauritzen@net.dialog.dk> wrote:

> mortenlind@mac.com skriver:
> >Nu må hver mand naturligvis synes om sin have, men jeg har i de seneste
> >fire år arbejdet med artikler/filudveksling i Windowsmiljø med min Mac &
> >min AppleWorks.
> >
> >Der er ingen konverteringproblemer overhovedet.
>
> Hvordan er det? - Har AppleWorks automatisk indholdsfortegnelse nu om dage?

Hej John........
Jeg tror, jeg ikke forstår, hvad du mener?
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

David Blangstrup (12-02-2003)
Kommentar
Fra : David Blangstrup


Dato : 12-02-03 15:32

On Wed, 12 Feb 2003 14:59:06 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fq9w9d.12lh64q1e91togN%mortenlind@mac.com>):

> John Lauritzen <john_lauritzen@net.dialog.dk> wrote:
>
>> mortenlind@mac.com skriver:
>>> Nu må hver mand naturligvis synes om sin have, men jeg har i de seneste
>>> fire år arbejdet med artikler/filudveksling i Windowsmiljø med min Mac &
>>> min AppleWorks.
>>>
>>> Der er ingen konverteringproblemer overhovedet.
>>
>> Hvordan er det? - Har AppleWorks automatisk indholdsfortegnelse nu om dage?
>
> Hej John........
> Jeg tror, jeg ikke forstår, hvad du mener?
> Morten
>

Det var sarkastisk er jeg sikker på. Det lyder som om han ikke mener
AppleWorks kan lave en automatisk indholdsfortegnelse som Word kan, dvs. han
svarer goddag mand.
AppleWorks er meget mere kreativt. Vi laver vores egne indholdsfortegnelser
og finder ud af nye ting.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!


Hanne Hertzog (14-02-2003)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 14-02-03 13:35

firstname@lastname.dk writes:
>
>Åh [klask for pande] man bruger jo bare tastaturets page up page down
>[dobbeltklask]
>
>--
>David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
>Allerød, Danmark read my blog!
>

Slå nu ikke for hårdt, så du får hovedpine.
Ha' en go' klaskfir weekend

Klaskede hilsener fra Hanne,
som har en "testversion af Keynote". Den kan vist ikke helt så meget som
PPS endnu, men sikker meget mere, end jeg har kunnet finde ud af indtil
videre. Lækkert program:- )




Morten Lind (14-02-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 14-02-03 14:15

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> firstname@lastname.dk writes:
> >
> >Åh [klask for pande] man bruger jo bare tastaturets page up page down
> >[dobbeltklask]
> >
> >--
> >David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
> >Allerød, Danmark read my blog!
> >
>
> Slå nu ikke for hårdt, så du får hovedpine.
> Ha' en go' klaskfir weekend
>
> Klaskede hilsener fra Hanne,
> som har en "testversion af Keynote". Den kan vist ikke helt så meget som
> PPS endnu, men sikker meget mere, end jeg har kunnet finde ud af indtil
> videre. Lækkert program:- )

Hov hov, Hanne.....hvordan får man fat i en prøveversion? Hvis man skal
være noget ved musikken, så spiller jeg på guitar
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

Hanne Hertzog (14-02-2003)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 14-02-03 16:55

mortenlind@mac.com writes:
>
>Hov hov, Hanne.....hvordan får man fat i en prøveversion? Hvis man skal
>være noget ved musikken, så spiller jeg på guitar
>M.
Ja, det har jeg lovet ikke at sige. Jeg køber nemlig en licens, når jeg
har kigget færdig og så sletter jeg den og vedkommende ved, at jeg gør
det Jeg tror nok jeg vil have den. Jeg har kun lige snuset een aften.
Jeg har desværre så dårligt med tid, at det ikke er blevet til mere. Lidt
surt, når man sidder med en "ny brugt iMac" og kunne tænke sig at hygge
sig lidt med det. men det må vente.

Men du har også rigeligt med alle dine netværk, ikk?

ikke klask, men Knus fra Hanne



Morten Lind (14-02-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 14-02-03 17:43

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> mortenlind@mac.com writes:
> >
> >Hov hov, Hanne.....hvordan får man fat i en prøveversion? Hvis man skal
> >være noget ved musikken, så spiller jeg på guitar
> >M.
> Ja, det har jeg lovet ikke at sige. Jeg køber nemlig en licens, når jeg
> har kigget færdig og så sletter jeg den og vedkommende ved, at jeg gør
> det Jeg tror nok jeg vil have den. Jeg har kun lige snuset een aften.
> Jeg har desværre så dårligt med tid, at det ikke er blevet til mere. Lidt
> surt, når man sidder med en "ny brugt iMac" og kunne tænke sig at hygge
> sig lidt med det. men det må vente.
>
> Men du har også rigeligt med alle dine netværk, ikk?
>
> ikke klask, men Knus fra Hanne

Nåehhhhh......det har Preben da klaret for læææææænge siden, Hanne
Jeg kender en, der har været netværks-/systemansvarlig hos WorldOnLine -
han når ikke Preben til sokkeholderne

(Men han er der heller ikke mere).

Så jeg skal kun skrive et par ord til Søren, du véd - 2xklik.....og
skælde unger ud i pædagogisk øjemed, så der ku´ vel nok blive tid til
fem minutter med legetøjet, hæ hæ.

Nej, bare sjov, men jeg vil da gerne høre, hvordan det er,
programmet....du ku´ jo lave et review i 2xklik, eller hva´?
Knus
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

Hanne Hertzog (15-02-2003)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 15-02-03 12:16

mortenlind@mac.com writes:
>
>Nej, bare sjov, men jeg vil da gerne høre, hvordan det er,
>programmet....du ku´ jo lave et review i 2xklik, eller hva´?
>Knus
>Morten
Det tror jeg en der hedder René gør?

Hilsen Hanne,
som stadig ikke har tid til at lege



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408636
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste