Reparation af Laserwriter 8500
Fra : Lars

Dato : 05-02-03 22:12

Jeg er ikke helt klar over om jeg spørger mig selv eller bare søger gode
råd.

Jeg har indleveret en Laserwriter 8500 tíl reperation.
Tilbuddet lyder på skifte dele af indmaden for 3500,00 incl moms.

Hvis ikke jeg modtager tilbuddet skal jeg betale 500.

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er pengene værd at reparere den eller
??

Det skal siges at den ikke har kørt særlig mange print, selv om den
efterhånden har nogle år på bagen
Er kun lige nået til Toner nr 2 i dens liv.

tænke, tænke, hjælp.

Lars

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 05-02-03 22:36

"Lars" <hult@nspimage.dk> writes:

> [...]
> efterhånden har nogle år på bagen
> Er kun lige nået til Toner nr 2 i dens liv.

8500'eren er en bundsolid printer. Vi havde en del af dem på Aarhus
Universitet, både der hvor jeg arbejdede, og der hvor jeg studerede.
Hvis du kan finde de 3500 kroner, og du ikke har noget mod
strømforbruget og pladsen, så tror jeg nok, at jeg vil anbefale dig at
gøre det.

Efterhånden som 8500'erne bryder ned rundt omkring på
arbejdspladserne, så kan du måske også være heldig og finde en duplex
enhed, ekstra magasiner, både A4 og A3, til meget billige penge.

Jeg har selv købt en HP LaserJet 1200 til 3500 kroner (pudsigt nok).
Den er meget fin og alting, men en god gammel Apple LaserWriter 8500
med dens kæmpetoner (i forhold til min HP), gode hastighed, 500 ark A4
magasin, netværksforbindelse og masser af RAM, det ville jeg anse som
et godt alternativ

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Christian Bech

Dato : 05-02-03 23:43

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200301@gen-v.net> skrev:

>8500'eren er en bundsolid printer. Vi havde en del af dem på Aarhus
>Universitet, både der hvor jeg arbejdede, og der hvor jeg studerede.

Og de kører stadigvæk. Den på vores gang har lige rundet 250000
udskrifter uden nævneværdige problemer.
--
Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-02-03 08:13

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Og de kører stadigvæk. Den på vores gang har lige rundet 250000
> udskrifter uden nævneværdige problemer.

Det er 500 pakker papir. Hvor mange paller er det?

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Christian Bech

Dato : 07-02-03 09:06

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> skrev:

>Det er 500 pakker papir. Hvor mange paller er det?

Jeg går lige over og tæller efter...
--
Christian