.cpio-filer
Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-03 19:33

Jeg har downloaded en Oracle-fil til MacOSX med en .cpio-extension. Den
er komprimeret.

Hvordan behandler man den?

--
Per Erik Rønne

Fra : Morten Lind

Dato : 05-02-03 20:02

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> Jeg har downloaded en Oracle-fil til MacOSX med en .cpio-extension. Den
> er komprimeret.
>
> Hvordan behandler man den?

Har du dobbeltklikket?
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-03 03:52

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Har du dobbeltklikket?

Ja. Så åbner TextEdit med noget garbish. Tydeligt kode.
--
Per Erik Rønne

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-02-03 07:59

In article <1fpxwxv.1cs356hd4d6wqN%per@ronne.invalid>, Per Rønne wrote:

> Ja. Så åbner TextEdit med noget garbish. Tydeligt kode.

cpio -id <filnavn.cpio /et/directory/her

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-02-03 20:06

In dk.edb.mac, Per Rønne wrote:

> Jeg har downloaded en Oracle-fil til MacOSX med en .cpio-extension. Den
> er komprimeret.
>
> Hvordan behandler man den?

<http://www.google.com/search?hl=en&ie=ISO-8859-1&q=.cpio+extension+decompress>

Disk cache (n): Pennies, nickels, dimes and quarters.

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-02-03 20:21

In dk.edb.mac, Jonas Voss wrote:

><http://www.google.com/search?hl=en&ie=ISO-8859-1&q=.cpio+extension+decompress>

Eller endnu bedre:

% man cpio

» I am your friendly sig-monster «

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-02-03 20:22

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> Jeg har downloaded en Oracle-fil til MacOSX med en .cpio-extension. Den
> er komprimeret.

C(3)PiO er den gyldne robot fra Star Wars, denner møgirriterende og
klares bedst ved at smide den en gang i kværneren.

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET ARBEJDE!!!

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-02-03 21:07

In dk.edb.mac, Peter Bjørn Perlsø wrote:

> C(3)PiO er den gyldne robot fra Star Wars

Du mener naturligvis C3PO, no?

"This must be a Thursday,' said Arthur to himself, sinking low over
his beer. 'I never could get the hang of Thursdays."

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-02-03 22:46

per@ronne.invalid (Per Rønne) writes:

> Jeg har downloaded en Oracle-fil til MacOSX med en .cpio-extension. Den
> er komprimeret.
>
> Hvordan behandler man den?

Det staar beskrevet i punktform paa den side hvor du hentede den. Det
skal igennem cpio men jeg kan ikke huske hvordan.

http://bigfoot.com/~thunderbear