På nettet med Bluetooth
Fra : Franz Berliner

Dato : 05-02-03 13:49

Jeg har en iBook, en Sony T68i og har lige fået en D-Link bluetooth
adaptor og et GPRS abonnement hos TDC.

Er der andre der har denne kombination? Og kan fortælle mig hvilken
setting jeg skal bruge:

Modemscript?
Hvad skal jeg skrive ind af account ting mv.?

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

Fra : Franz Berliner

Dato : 05-02-03 16:01

Franz Berliner <stuff@kampp.dk> wrote:

> [...]
> setting jeg skal bruge:
>
> Modemscript?
> Hvad skal jeg skrive ind af account ting mv.?

Har fundet ud af det. Fandt et andet modemscript og slog header
compression fra.

Nu kører det hele.

Det er da ret fedt at sidde og svare sms'er på sin skærm, tage telefonen
fra keyboardet og ringe folk op ved et enkelt opslag i address book

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 05-02-03 19:26

Franz Berliner <stuff@kampp.dk> wrote:

> Har fundet ud af det. Fandt et andet modemscript og slog header
> compression fra.

Hvor fandt du det?

- Jørgen

Fra : Franz Berliner

Dato : 07-02-03 15:35

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> Hvor fandt du det?

Her:
http://www.taniwha.org.uk/

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-02-03 20:16

> [...]

> Det er da ret fedt at sidde og svare sms'er på sin skærm, tage telefonen
> fra keyboardet og ringe folk op ved et enkelt opslag i address book

Nårh, det er dig, den Europæiske Konspiration har hyret til at
udspionere PestDanmark?

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET ARBEJDE!!!

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 05-02-03 22:48

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Nårh, det er dig, den Europæiske Konspiration har hyret til at
> udspionere PestDanmark?

ROTFL

Det kræver at Franz kan tale 'Sepp'sk'. Kan du det, Franz?

"I rajn och schlut
schkal posten ut"

Undskyld, Franz. Undskyld alle, men jeg kunne ikke lade være ...

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Franz Berliner

Dato : 07-02-03 15:35

Mich. Ottosen <mich.ottosen@INVALID15post5.tele.dk> wrote:

> Det kræver at Franz kan tale 'Sepp'sk'. Kan du det, Franz?

Jeg skal stadig uddannes lidt før min spionlærlige periode er ovre ,men
min fra og farfar der hedder præcis det samme kan garanteret

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 09-02-03 22:11

Franz Berliner <stuff@kampp.dk> wrote:

> Jeg skal stadig uddannes lidt før min spionlærlige periode er ovre ,men
> min fra og farfar der hedder præcis det samme kan garanteret

Tak for svar. Lad mig lige tilføje - da det jo ikke fremgår af min
tidlgiere posting - at jeg anser en accent for at være en charme ekstra.
Bare den ikke er for tung (= uforståeligt sprog).
At Sepp stiller op og taler endnu tykkere Sepp'sk end sædvanligt er både
morsomt og selvironisk gjort.

NB: Min farmor, der boede i Danmark i mange, mange år, prøvede aldrig i
hele sit liv at lære sig dansk. Hvis vi ikke forstod, hvad hun sagde,
var det bare ærgerligt - for os. Hun talte klingende norsk.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Franz Berliner

Dato : 11-02-03 19:19

> [...]

> hele sit liv at lære sig dansk. Hvis vi ikke forstod, hvad hun sagde,
> var det bare ærgerligt - for os. Hun talte klingende norsk.

Jeg taler til gengæld helt utroligt dårligt tysk, hvilket ofte kommmer
som en overraskelse for en del efter at have set mit navn.

Jeg fik med nød og næppe hevet mig op på et 6 tal i gymnasiet ved
udelukkende at citere tyske reklamer

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb