Reklame ;-)
Fra : Henrik Lindskou

Dato : 05-02-03 00:10

Prøv en gang at gå ind på 12send.dk så duker der et popup vindue frem
fra jyske bank der er ret slåend "An appel a day, Keeps netbank away?"

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Thomas Neumann [8260~

Dato : 05-02-03 09:19

jyske bank der er ret slåend "An appel a day, Keeps netbank away?"

Samme reklame observeret i Metro Express i sidste uge.
(Bruger Laan og spar bank - samme service, men mere i rente)

Thomas

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-02-03 13:47

Thomas Neumann [8260] <NOSPAMnews@neumann.dk> wrote:

> jyske bank der er ret slåend "An appel a day, Keeps netbank away?"
>
> Samme reklame observeret i Metro Express i sidste uge.
> (Bruger Laan og spar bank - samme service, men mere i rente)

Kan du betjene din netbank uden at installere software ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Preben Boedker Niels~

Dato : 05-02-03 15:21

> Kan du betjene din netbank uden at installere software ?

Det er der vist ingen som kan.

Jydske Bank kræver f.eks. at man installerer Netscape

--
preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-02-03 15:30

On Wed, 5 Feb 2003 15:20:43 +0100, Preben Boedker Nielsen wrote
(in message <1fpwyks.15xt4jewf2hwgN%null@device.dk>):

Nix.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-02-03 17:36

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Wed, 5 Feb 2003 15:20:43 +0100, Preben Boedker Nielsen wrote
> (in message <1fpwyks.15xt4jewf2hwgN%null@device.dk>):

> Nix.

Prøv lige:
<http://www.jyskebank.dk/>
med Safari
--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-02-03 18:02

On Wed, 5 Feb 2003 17:35:44 +0100, Preben_Bødker_Nielsen wrote
(in message <1fpx4ue.ec3kt4120wqa6N%spam-01@tdcadsl.dk>):

[Snup]

> Prøv lige:
> <http://www.jyskebank.dk/>
> med Safari

Ja, ja, jeg tænkte nok jeg skulle specificere. Ikke kun Netscape, men MIE og
Chimera etc. Safari er i beta, den skal liiiiige køres i stilling. Det
kommer.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-02-03 18:09

> [...]

> Chimera etc. Safari er i beta, den skal liiiiige køres i stilling. Det

Tak.
(undskyld min drillende tone).

Dit nye erklærede mål burde vel forpligte dig til at anvende:
www.basisbank.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-02-03 23:15

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Tak.
> (undskyld min drillende tone).

Man kan vel strengt taget ikke sige, at man skal installere software,
fordi én browser ud af 5-6 mulige, som ovenikøbet er i beta, ikke kan
bruges.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Sebastian Løck

Dato : 07-02-03 14:51

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote in message news:<1fpwu8s.hhyngkzon5odN%jesper@gylling.net>...

> Kan du betjene din netbank uden at installere software ?

Jesper,
ja man kan bruge Lån & Spar netbank fra alverdens computer uden at
installere noget software. Det har du spurgt mindst een gang før. Det
er oven i købet meget mere sikkert, da Lån & Spar netbank i varianten
Cafebank er resistent overfor Sniffers og tastlogger og andre ussle
ting, der kan være gemt på en computer, man ikke kender.

hilsen
Sebastian

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-02-03 01:13

thorfinn@forum.dk (Sebastian Løck) writes:

> ja man kan bruge Lån & Spar netbank fra alverdens computer uden at
> installere noget software.

Og på Mac og Linux og whatnot? Og det virker for alle brugere i dag?
Det var pokkers. Jeg troede kun det var planer.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 07-02-03 15:51

On 7 Feb 2003 05:51:09 -0800, Sebastian Løck wrote:

> Det er oven i købet meget mere sikkert, da Lån & Spar netbank i
> varianten Cafebank er resistent overfor Sniffers og tastlogger
^^^^^^^^^^
Vil det sige at man kun bruger musen?

Hvis man bruger tastaturet, kan du så ikke forklare hvilket sindrigt
system der forhindrer at nogen tapper trykkene enten i tastaturet
eller et sted på ledningen?

Mvh.

--
"Vi är små citroner" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-02-03 15:57

spamtrap@koldfront.dk (Adam Sjøgren) writes:

> Hvis man bruger tastaturet, kan du så ikke forklare hvilket sindrigt
> system der forhindrer at nogen tapper trykkene enten i tastaturet
> eller et sted på ledningen?

Man må gå ud fra at det drejer sig om engangsnøgler, så man ikke har
meget glæde af nøglen selv hvis man får den.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-02-03 18:28

On Fri, 7 Feb 2003 15:51:09 +0100, Adam Sjøgren wrote
(in message <87wukc16w2.fsf@virgil.koldfront.dk>):

> "Vi är små citroner"

Det minder mig om et Hemingway citat: "En grapefrugt er en citron der har
gået på universitetet".

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 07-02-03 18:36

On Fri, 7 Feb 2003 18:27:34 +0100, David Blangstrup wrote:

> Det minder mig om et Hemingway citat: "En grapefrugt er en citron
> der har gået på universitetet".

Hihi, den var fin!

Mvh.

--
"Limonès, c'est nous" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-02-03 19:50

On Fri, 7 Feb 2003 18:36:10 +0100, Adam Sjøgren wrote
(in message <87n0l8q9h1.fsf@virgil.koldfront.dk>):

> "Limonès, c'est nous"

Mine nosser er som limonader?

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 07-02-03 21:41

On Fri, 7 Feb 2003 19:49:41 +0100, David Blangstrup wrote:

> On Fri, 7 Feb 2003 18:36:10 +0100, Adam Sjøgren wrote (in message
> <87n0l8q9h1.fsf@virgil.koldfront.dk>):

> Mine nosser er som limonader?

*PLONK*

--
"Kræmmersjæl - mit x-idol Adam Sjøgren
Så omsorgsfuld som en elektrisk stol" asjo@koldfront.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-02-03 00:07

On Fri, 7 Feb 2003 21:40:49 +0100, Adam Sjøgren wrote
(in message <87adh7rfhq.fsf@virgil.koldfront.dk>):

Hvad er det nu det betyder?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-02-03 08:12

> *PLONK*

Velkommen til dk.edb.mac. Her har tråde det med at forgrene sig og
let blive off-topic, selvom skribenterne _prøver_ ihærdigt på at
forblive on-topic.

David er desværre en af dem der lettest lader sig distrahere!
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-02-03 10:19

On Sat, 8 Feb 2003 8:11:59 +0100, Thorbjoern Ravn Andersen wrote
(in message <kklm0rs0u8.fsf@mimer.null.dk>):

> [...]
> forblive on-topic.
>
> David er desværre en af dem der lettest lader sig distrahere!

Ja, især af nedladende folk, der lyder som om de er 60 år gamle og ved
alting. Du hører måske til dem der er født gamle? Du lyder sådan.

Fra : Storm

Dato : 08-02-03 11:13

> [...]

> Ja, især af nedladende folk, der lyder som om de er 60 år gamle og ved
> alting. Du hører måske til dem der er født gamle? Du lyder sådan.

Hallo, det er for morsomt det her.
Luk lige ned - gå en tur - og læs det igen. Det er bare for morsomt som
der snakkes forbi hinanden. Ingen har vist gjort det i en ond mening

God week-end.

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 08-02-03 13:14

Den der kun tager sjov for sjov og
alvor kun alvorligt han har faktisk
fattet begge dele lige dårligt!
- Piet Hein

--

Henrik

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-02-03 13:41

On Sat, 8 Feb 2003 13:13:32 +0100, Henrik Lindskou wrote
(in message <3E44F46C.1020009@worldonline.dk>):

> Den der kun tager sjov for sjov og
> alvor kun alvorligt han har faktisk
> fattet begge dele lige dårligt!
> - Piet Hein

Ja, men hvis du havde læst de sidste 4 indlæg til mig fra TRA, ville han vist
også irritere dig. Han lader som om han ikke gør det, men han går efter
manden, ikke bolden. Og så snakker han til folk på en ned-ad-næsen facon jeg
ikke kan døje.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-02-03 16:13

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> writes:

> [...]
> han vist også irritere dig. Han lader som om han ikke gør det, men
> han går efter manden, ikke bolden. Og så snakker han til folk på en

Det beklages.

Ud fra

http://groups.google.com/groups?as_q=david%20&ie=ISO-8859-1&as_ugroup=dk.edb.mac&as_uauthors=nospam0000@unixsnedkeren.dk&lr=&num=20&as_scoring=d&hl=da

har jeg sjusset mig til at det må dreje sig om svarene angående UTF-8,
Office X versus AppleWorks, cand. scient., hospitalssprit og hvor
gammel jeg var i 1973.

Er det rigtigt?

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-02-03 17:38

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote:

> [...]
>

> har jeg sjusset mig til at det må dreje sig om svarene angående UTF-8,
> Office X versus AppleWorks, cand. scient., hospitalssprit og hvor gammel

Nu hvar der tales om sjusser, så var 1973 en frygtelig vinårgang, men på
den anden side 1965 var ikke meget bedre, så vidt jeg ved.

Lad os falde ned på jorden alle sammen og sætte os og se Saturday Night
Fever i aften - cool musik.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/ ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am -
0.30 am CET

Fra : David Blangstrup

Dato : 08-02-03 18:49

On Sat, 8 Feb 2003 17:38:08 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1fq2owz.w9tv01195538nN%jesper@gylling.net>):

[snippetisnup]

> [...]
> den anden side 1965 var ikke meget bedre, så vidt jeg ved.

> Lad os falde ned på jorden alle sammen og sætte os og se Saturday Night

Eller Foyle's War (kriminalkommisær Foyle) på DR 1 kl. 22:45. Fed serie.