AVI-filmlæser
Fra : HC Grau Nielsen

Dato : 03-02-03 15:58

Er der noge der kan fortælle mig hvor man får fat I det program til Mac?

På forhånd tak.

Send gerne svar direkte til:

hcgrau@post.tdcadsl.dk

Venligst HC Grau

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 03-02-03 16:12

HC Grau Nielsen wrote:
> Er der noge der kan fortælle mig hvor man får fat I det program til Mac?
>
> På forhånd tak.
>
> Send gerne svar direkte til:
>
> hcgrau@post.tdcadsl.dk
>
> Venligst HC Grau

Hvilket OS 9 eller x

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Ben Knudsen

Dato : 03-02-03 16:10

hcgrau@post.tdcadsl.dk writes:
>Er der noge der kan fortælle mig hvor man får fat I det program til Mac?

Normalt kan du bruge quicktime, men det afhænger noget af, hvilken type
avi, der er tale om og hvilket system samt version af quicktime, du har
installeret.
Flere oplysninger....

Ben

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 03-02-03 20:55

HC Grau Nielsen <hcgrau@post.tdcadsl.dk> writes:

> Er der noge der kan fortælle mig hvor man får fat I det program til Mac?

http://www.gen-v.net/dk.edb.mac/cache/9.html

Svarer det på dit spørgsmål?

Thomas
P.S. "i" staves med lille i.
--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : HC Grau Nielsen

Dato : 03-02-03 22:55

On 03/02/03 20:54, in article m3u1flb0ml.fsf@dogbert.gen-v.net, "Thomas
Bjorn Andersen" <tbamacnewsNOSPAM200301@gen-v.net> wrote:

> http://www.gen-v.net/dk.edb.mac/cache/9.html
>
> Svarer det på dit spørgsmål?
Jeg ved det ikke for jeg kan ikke komme ind på linket

> Thomas
> P.S. "i" staves med lille i.
Det har du ret i men min maskine har engelsk ordbog og retter det selv så
hvis jeg tænker lever fejlen videre som idenne gang.

Mvh

HC Grau

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 03-02-03 23:15

HC Grau Nielsen <hcgrau@post.tdcadsl.dk> writes:

> Jeg ved det ikke for jeg kan ikke komme ind på linket

Uff, får du nogen fejlmeddelelse? Det virker nemligt fint for mig...