Mozilla låser andre programmer
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 29-01-03 16:59

Når jeg bruger Mozilla 1.2.1 kan jeg ikke få andre programmer til at
fungere ordentligt.
Jeg bruger eksempelvis en FirstClass klient. Når Mozilla er i brug, kan
intet skrives i eksempelvis en mail fra FirstClass, ej heller er det
muligt at logge ind i FirstClass. Jeg kan sagtens få loginbilledet frem,
men kan ikke skrive brugerID og password.
Det samme gør dig gældende, hvis jeg eksempelvis vil skrive en mail i
Outlook eller skrive en url i iCap og Exploder 5.0
Jeg kører 9.1 og har rå mængder ram. Jeg har ingen vanskeligheder med
andre programmer og har generelt en stabil maskine (go' gammel G3 dt model)

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Peter

Dato : 05-03-03 09:51

Hej Frank.
Jeg har samme problem, men jeg løser det midlertidigt ved at lukke alle
Mozilla vinduer. Dog er der tilfælde hvor jeg er nød til at lukke
Mozilla. Det var en ringe trøst.
Peter