iCal, dansk kalendar
Fra : Peter Ursin

Dato : 27-01-03 20:14

Hej,
Ny synes jeg efterhånden jeg har kigget alle steder, men jeg kan altså
ikke få iCal til at vise datoerne med dansk/europæisk format.
Når jeg f.eks. vil indtaste en begivenhed er det altid i formatet
måned,dag og år.
Er der et eller andet sted hvor man kan rette dette ?

mvh
Peter Ursin

Fra : Erik Oppenhejm

Dato : 27-01-03 20:30

Peter Ursin wrote:

> [...]
>måned,dag og år.
>Er der et eller andet sted hvor man kan rette dette ?

Man indstiller jo under indstillinger, men det er nok et spørgsmål, om
hvilket sprog du har indstillet systemet til at bruge. Jeg har
indstillet til dansk, og så er iCal også automatisk på dansk.
Erik Oppenhejm

Fra : Peter Ursin

Dato : 27-01-03 23:14

Erik Oppenhejm <erop@email.dk> wrote:

> [...]
> hvilket sprog du har indstillet systemet til at bruge. Jeg har
> indstillet til dansk, og så er iCal også automatisk på dansk.
Jeg har godt nok installeret engelsk system, men jeg har valgt Denmark
ved dato,tid, og tal i international. Det var derfor jeg tænkte der
måtte være et andet sted jeg lige havde overset.

mvh
Peter