mailform @ cliche.dk
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-03 20:05

Er der nogle af jer der har fundet et mailform script som virker? Jeg kan
sagtens finde et som virker så længe det er ren tekst baseret beskeder. Men
når der kommer en funktion med at den også skal sende filer.. Så går det
galt.. Jeg har prøvet 2-3 scripts nu, og kan ikke få den del til at virke..
Det er som om servern ikke vil lægge filer op på servern. Men det er jo også
"klart" da jeg jo ikke har indtastet andet end sti'en o.s.v. Altså ikke
noget password.. Det er som om at de forskellige scripts lægger op til man
har en /upload mappe som alle kan lægge ting i... Men det har cliche.dk jo
ikke.. Er er der så en måde at gøre det på?

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-03 16:54

Eller er det mig der gør noget forkert?

<form enctype="multipart/form-data" action="http://www.peet.dk/mailform"
method="post">
<input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="1000">
Send this file: <input name="userfile" type="file">
<input type="submit" value="Send File">
</form>

<?php
move_uploaded_file($_FILES['userfile']['tmp_name'],
"http://www.peet.dk/mailform/");
?>

http://www.peet.dk/mailform/mailform.php