Log brugeren af automatisk
Fra : Lars Hansen

Dato : 03-03-03 20:45

Hejsa.

Jeg har en sød lille side hvor folk kan logge på.
(Nu kommer mit stuuuree problem)
Hvis brugeren ikke logger af når han forlader siden skal siden selv
logger ham af.

Men hvordan hulen gør man det med PHP? Jeg har kigget på
JavaScript/Frames, men det er ikke godt nok.

Kan man gøre noget smart der? Jeg har søgt højt og lavt efter et
script som kan gøre det.

Håber at I kan hjælpe mig.

Mvh.

Lars Hansen
http://bamf.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-03-03 21:36

bamf@bamf.dk (Lars Hansen) wrote in

> [...]
> logger ham af.
>
> Men hvordan hulen gør man det med PHP? Jeg har kigget på
> JavaScript/Frames, men det er ikke godt nok.

Hvis du bruger cookies skal du bare undlade at sætte en "udløbsdato"
på cookien så den bliver slettet ved session afslutning (browseren
lukker)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Anders Johannsen

Dato : 04-03-03 18:52

"Lars Hansen" <bamf@bamf.dk> wrote in message

> Hvis brugeren ikke logger af når han forlader siden skal siden selv
> logger ham af.

Hvad indebærer det at brugeren at "logget på"?

/A