tpl filer ???
Fra : Hanne

Dato : 18-02-03 23:06

Har en Windows 2000 server stående med IIS og PHP. Nu skal
der køre et ny web, hvor der er en del tpl filer. Dette kan IIS ikke
oversætte. Hvad skal jeg gøre for at få IIS til at arbejde med dem, og
hvad er tpl filer ???

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 19-02-03 08:28

Hanne wrote:
> [...]
> der køre et ny web, hvor der er en del tpl filer. Dette kan IIS ikke
> oversætte. Hvad skal jeg gøre for at få IIS til at arbejde med dem, og

Her er sikkert tale om template filer...
der er stykker af html kode der så, af php sættes sammen til det færdige
htmldokument.

--
excuse of the day : Computers under water due to SYN flooding.
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Niels Andersen

Dato : 19-02-03 15:04

Det tror jeg også. De kan måske være til Smarty: http://smarty.php.net/