Re: istedet for SV:
Fra : Lars Pedersen

Dato : 09-03-03 19:00

Hvordan får jeg outlook express 5.0 til at skrive re istedet sv når jeg
svarer på meddelse

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-03-03 19:52

"Lars Pedersen" <lp-soft@it.dk> skrev :

>Hvordan får jeg outlook express 5.0 til at skrive re istedet sv når jeg
>svarer på meddelse

Kør fixer nævnt i min signatur, mens OE er lukket.

Men jeg vil meget stærkt anbefale at opgradere til en nyere
version af IE/OE, dels fordi den kan bruge Re: uden problemer,
men mere væsentligt, der er adsillige sikkerhedshuller, der er
lukket i nyere versioner.

Det er efterhånden en meget gammel version, du bruger.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Download/oefix.exe

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 09-03-03 20:18

On Sun, 9 Mar 2003 19:00:07 +0100, "Lars Pedersen" <lp-soft@it.dk>
wrote:

>Hvordan får jeg outlook express 5.0 til at skrive re istedet sv når jeg
>svarer på meddelse

Instillinger - Postformat - Internationale Indstillinger, sæt flueben i
"Brug Engelsk brevhoved ved svar og afsendelse"
Flemming Jacobsen

Fra : Madsen

Dato : 09-03-03 20:26

Thunderbird[7100] skrev:

> Instillinger - Postformat - Internationale Indstillinger, sæt
> flueben i "Brug Engelsk brevhoved ved svar og afsendelse"

Fungerer ikke med den version Lars sidder med. Det virker først
fra og med OE 5.00.2919.6600. Lars' OE hedder 5.00.2615.200.

Madsen.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 09-03-03 20:46

On Sun, 09 Mar 2003 20:26:24 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Fungerer ikke med den version Lars sidder med. Det virker først
>fra og med OE 5.00.2919.6600. Lars' OE hedder 5.00.2615.200.

Det vidste jeg så ikke, jeg sidder selv med en Outlook 2000 og et stk
Agent som newsreader . Men tak for det Intel.
Flemming Jacobsen