Incredimail ?
Fra : Per H

Dato : 08-03-03 15:39

Er der nogle der kender til mailprg. Incredimail?

Jeg har hentet det, og syndtes at det ser meget godt ud, men
overholder det de almindelige standarter, og gider folk at modtage
mails, med grafik? eller skal man sende det i plain tekst?

Jeg har kigget rundt omkring, og det får jo meget rosende ord. og det
virker også godt, og enkelt.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 08-03-03 16:20

Per H <phbyg@privat.dk> writes:

> Jeg har hentet det, og syndtes at det ser meget godt ud, men
> overholder det de almindelige standarter, og gider folk at modtage
> mails, med grafik? eller skal man sende det i plain tekst?

Jeg vil helst modtage mail som almindelig tekst. Grafik hører ikke til
i email, hvis du spørger mig. Har du sådan noget jeg skal se kan du
putte det på en webside eller tilsvarende og sende mig et link.

Endvidere vil en HTML-mail sikkert se væsentlig anderledes ud i mit
mailprogram end du havde tænkt da du skrev den i dit foretrukne
mailprogram.

Du er velkommen til at sende mig en mail med en masse farver, så skal
jeg gerne tage et screenshot for dig.

--
Jacob - www.bunk.cc
And now for something completely the same.

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-03-03 21:39

> Er der nogle der kender til mailprg. Incredimail?

Jeg har prøvet det engang.. Synes det var lidt tungt.. og da jeg ikke
er den store tilhænger af HTML mails, fandt jeg det hurtigt
irriterende...

Jeg har i andre forbindelser hørt om at Encredimail indsatte en
voldsom masse overflødigt tekst. Værst af alt er at Encredimail vist
sender oplysninger tilbage til producenten om forbrugsmønsteret eller
noget i den stil. Altså noget spyware agtigt snavs.

Desuden har jeg set nogle indlæg hist og her om at det skulle være
ret svært at fjerne fra sit system..

Et par eksempler.. Søgte Google: "Incredimail +spyware"

http://downloads-zdnet.com.com/3302-2239-9411787.html

http://www.computing.net/security/wwwboard/forum/3853.html

--
Palle Jensen

Fra : Per H

Dato : 08-03-03 22:51

On 08 Mar 2003 20:38:54 GMT, Palle Jensen <usenetmail@tiscali.dk>
skrev:

> [...]
>ret svært at fjerne fra sit system..
>
>Et par eksempler.. Søgte Google: "Incredimail +spyware"

Ja der var en del win98 bruger der havde store problemer. så nu ved
jeg lidt mere om programmet. Der findes jeg også en stor mængde
opdateringer. Jeg har den sidste nye, så må vi se tiden lidt an, og se
om den laver problemer, for så har jeg jo min gode gamle forte agent,
som vel snart udkommer på dansk.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-03-03 13:04

Per H <phbyg@privat.dk> wrote in

> Er der nogle der kender til mailprg. Incredimail?

Ikke som bruger men som modtager af mails.

> Jeg har hentet det, og syndtes at det ser meget godt ud, men
> overholder det de almindelige standarter, og gider folk at modtage
> mails, med grafik? eller skal man sende det i plain tekst?

Jeg vil meget gerne undvære HTML mails osv. Det er så belastende at
få 50kb ind af døren for at få to linier tekst og et *kæmpe* billede
af en kat...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 13-03-03 05:10

Hej Henrik

> Jeg vil meget gerne undvære HTML mails osv. Det er så belastende at
> få 50kb ind af døren for at få to linier tekst og et *kæmpe* billede
> af en kat...

Enig. Derfor er det KUN til NG-læsning og skrivning at jeg bruger Outlook
Express. Jeg foretrækker egentlig The Bat! der kan hentes i en gratis
prøveversion på www.ritlabs.com hvis andre skulle være interesseret i at
prøve det...

Henrik, Slagelse

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-03-03 23:48

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> wrote in

> [...]
> kan hentes i en gratis prøveversion på www.ritlabs.com hvis
> andre skulle være interesseret i at prøve det...

Trial versioner sux - hader sådan nogen...

på Win2k har OE mulighed for at læse mails i kun tekst, hvorfor har
den ikke det på WinME ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/
http://hs235.dk/billeder :=)
....og huuusk, der kan aldrig komme nok magarine i en atombombe!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-03 23:58

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> skrev :

>på Win2k har OE mulighed for at læse mails i kun tekst, hvorfor har
>den ikke det på WinME ?

Fordi det ikke er OE 6 eller du ikke har opdateret med sp1, hvor
det først kom med.

Men det forhindrer dig jo ikke i at modtage en stor htmlfil, kun
bliver htmldelen vist som en vedhæftet fil.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 23:55

Henrik Stidsen skrev:

> på Win2k har OE mulighed for at læse mails i kun tekst, hvorfor har
> den ikke det på WinME ?

Er først muligt fra og med version 6.00.2800.1106 så hvis versionen
på WinME er ældre end den, så er det derfor.

Madsen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-03-03 23:30

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Er først muligt fra og med version 6.00.2800.1106 så hvis
> versionen på WinME er ældre end den, så er det derfor.

Det er den version der er på ME - men jeg har ikke SP1, måske jeg sku
finde den...

Fra : Madsen

Dato : 17-03-03 00:10

Henrik Stidsen skrev:

[6.00.2800.1106].

> Det er den version der er på ME - men jeg har ikke SP1, måske jeg
> sku finde den...

OE bliver først til 6.00.2800.1106 når man installerer SP1 på
WinXP.
Det er muligt at der på WinME skal installeres IE 6 SP1 før du
får funktionen, men du kunne også lede i registreringsdatabasen
efter nøglen. Jeg har f.eks. en OE på Win2000 hvor indstillingen
aldrig er blevet synlig i OE selvom jeg kører med 6.00.2800.1123,
men nøglen er i registreringsdatabasen og kan derfor let kobles
til derinde.

Kig under: [HKEY_CURRENT_USER\Identities\{identitet}\Software\
Microsoft\Outlook Express\5.0] og led efter en nøgle ved navn:
"Read in Plain Text only"=dword:00000000

Hvis du ændrer dword:00000000 til dword:00000001 så bliver det
koblet til.

Er nøglen der ikke i forvejen så skal du nok have SP1 ind.

XPostet til 2 grupper. FUT til:
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.

Fra : Rellom

Dato : 21-03-03 21:22

"Per H" skrev d. 08-03-03 15:39 dette indlæg :
> Er der nogle der kender til mailprg. Incredimail?

Jeg har Incredimail som foretrukket e-mail-program. Jeg kan nemlig
rigtig godt lide
at modtage incredimails - og så går jeg ud fra, at andre har det på
samme måde.

Og faktisk har jeg også kun modtaget positiv respons. Folk synes, at
mine mails
virker forfriskende og oplivende i forhold til de sædvanlige
"papir-mails".

De bedste hilsner
Rellom

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-03-03 16:10

"Rellom" <Rellom.news@kandu.dk> wrote in

> Jeg har Incredimail som foretrukket e-mail-program. Jeg kan nemlig
> rigtig godt lide
> at modtage incredimails - og så går jeg ud fra, at andre har det på
> samme måde.

Det skal du ikke være så sikker på - jeg syns det er *meget*
belastende at modtage incredimails.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white