erhverv og privat email
Fra : Klaus Nygaard Hansen

Dato : 06-03-03 22:40

Jeg har lige fået ordentligt internet på min arbejdsplads, og vil derfor
gerne have en email på denne. Jeg har en privat email og den vil jeg også
bruge på min arbejdsplads. Problemet er at når jeg opretter min email på min
arbejdsplads og læser den post der kommer, får jeg den ikke når jeg er på
min private computer og omvendt. Vil gerne undgå webmail og vil helst ikke
dele erhverv og privat op i to forskellige adresser, da det eneste min
udbyder kan tilbyde mig er i alt 3 aliaser, som så vidt jeg kan forstå ikke
er andet en andre kaldenavne for den samme adresse. Hvad gør jeg?

Klaus

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 07-03-03 22:35

Klaus Nygaard Hansen wrote:

> dele erhverv og privat op i to forskellige adresser, da det eneste min
> udbyder kan tilbyde mig er i alt 3 aliaser, som så vidt jeg kan forstå ikke
> er andet en andre kaldenavne for den samme adresse. Hvad gør jeg?

Der står "Customer of Tiscali" i din header, hvis det holder stik
kan du sagtens lave tricket.

Hos TDC er det korrekt at du kun får alias'er for en og samme pop3
konto, men hos Tiscali kan du lave op til 10 (mener jge det er)
helt separate POP3 konti.

Jeg havde på et tidspunkt et setup ala det du efterlyser.
thomas.strandtoft@anderledes.dk til min hjemmecomputer og
kopi.strandtoft@anderledes.dk til den på arbejdet. I parametrene
for thomas.strandtoft@anderledes.dk havde jeg bedt om at få sendt
en kopi af al mail til kopi.strandtoft@anderledes.dk, det kan
ordnes via <http://webmail.tiscali.dk>. På arbejdet satte jeg min
mailklient op til at den skulle tømme
kopi.strandtoft@anderledes.dk, men identificere sig som
thomas.strandtoft@anderledes.dk når man sendte fra den..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per H

Dato : 08-03-03 15:46

On Thu, 6 Mar 2003 22:40:16 +0100, "Klaus Nygaard Hansen"
<nyg@dadlnet.dk> skrev:

> [...]
>min private computer og omvendt. Vil gerne undgå webmail og vil helst ikke

Kan du ikke bare lade mail. ligge på serveren til du har hentet den
når du kommer hjem, Alså henter samme mail 2 gange.?
eller det er måske ikke det du mener

Vh Per
icq 8212837