manglende billeder
Fra : NJ H

Dato : 01-03-03 00:07

--Når jeg åbner en e-mail med billeder i kan jeg ikke se billederne,
men kun en ramme hvor de skulle være. min mailboks er ved tdc. hvad er
der galt?
Smed55

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-03-03 00:22

NJ H <njhesbjerg@esenet.dk> posting:

>--Når jeg åbner en e-mail med billeder i kan jeg ikke se billederne,
>men kun en ramme hvor de skulle være. min mailboks er ved tdc. hvad er

Hvilket mailprogram?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : NJ H

Dato : 01-03-03 10:34

Christian Bohr-Halling <nospam@direkte.org> skrev:
>NJ H <njhesbjerg@esenet.dk> posting:

> [...]

-- Jeg bruger ikke noget mail program, men åbner dem direkte i fra
min postkasse ved TDC.
Ps: det er kun nogle typer af billeder.
Smed55

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-03-03 18:34

NJ H <njhesbjerg@esenet.dk> posting:

>-- Jeg bruger ikke noget mail program, men åbner dem direkte i fra
>min postkasse ved TDC.

Det lyder mere som et muligt browser-problem. Prøv at spørge i
dk.edb.internet.software.browser og husk at skrive, hvilken browser
du bruger (Opera, Netscape, Internet Explorere...)

Fra : NJ H

Dato : 02-03-03 10:20

> [...]
browser
>du bruger (Opera, Netscape, Internet Explorere...)

-- Tak det vil jeg prøve.
Smed55