Gode råd om nfilter?
Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 27-02-03 14:21

Er her nogen, der har brugt/bruger nfilter fra http://www.nfilter.org/ og
kunne tænke sig at tale for eller imod programmet? Jeg kunne tænke mig at
bruge det til at supplere OE's nærmest ikke-eksisterende filterregler for
nyhedsgrupper, men vil helst ikke installere det, før jeg har hørt lidt om
andres erfaringer.

Er man f.eks nødt til at genabonnere på nyhedsgrupper, hvis man installerer
nfilter, eller kan det uden videre "proppes ind" mellem nyhedsserveren og
nyhedslæseren?

Jacob

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-02-03 08:59

Den 27 feb 2003 skrev Jacob Twisttmann Jørgensen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er her nogen, der har brugt/bruger nfilter fra
> http://www.nfilter.org/ og kunne tænke sig at tale for eller imod
> programmet?

LarsK

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 28-02-03 09:39

Lars Klintholm <nospam2003@klintholm.com> wrote:

ndns.dk

Du synes altså, at det sløver systemet - jeg havde dog søgt på indlæg med
nfilter, inden jeg sendte min post, så det vidste jeg godt .

Men hvis jeg nu alligevel ønsker at prøve nfilter, kan du så fortælle mig,
om det er forholdsvis nemt at lægge ind i systemet (og eventuelt tage det ud
igen, hvis jeg heller ikke synes, det virker tilfredsstillende) eller om det
er en større operation?

Jacob

--
"I have always imagined that Paradise will be a kind of library" (Jorge
Luis Borges)

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-02-03 10:30

Den 28 feb 2003 skrev Jacob Twisttmann Jørgensen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Du synes altså, at det sløver systemet - jeg havde dog søgt på
> indlæg med nfilter, inden jeg sendte min post, så det vidste jeg
> godt .

Det er nu ikke mig, der synes systemet sløves, det er Henrik. Selv har
jeg ikke haft nfilter installeret. Jeg plejer blindt at følge Henriks
anbefalinger.

LarsK

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 28-02-03 11:06

> [...]

> Det er nu ikke mig, der synes systemet sløves, det er Henrik. Selv har
> jeg ikke haft nfilter installeret. Jeg plejer blindt at følge Henriks

Undskyld fejllæsningen, jeg var vist ikke rigtigt vågen. Så må jeg jo vente
og håbe på, at Henrik eller en anden dukker op med kvalificerede
anbefalinger.

Jacob

--
And Rene Descartes was a drunken fart, "I drink, therefore I am"

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 28-02-03 15:35

Lars Klintholm, du skrev:

> Jeg plejer blindt at følge Henriks
> anbefalinger.

Det var noget af en tillidserklæring.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Dino

Dato : 28-02-03 18:06

Den 28-2 2003 skrev Henrik K Hansen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det var noget af en tillidserklæring.

Eller noget af en manglende selvtillid ;0)

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-03-03 11:56

Den 28 feb 2003 skrev Dino i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Eller noget af en manglende selvtillid ;0)

Eller måske slet og ret: Manglende tid ?

Henrik og jeg har forskellige prioriteter her i livet:

LarsK

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 01-03-03 12:04

Lars Klintholm, du skrev:

> Henrik og jeg har forskellige prioriteter her i livet:

Hæ hæ, det er nu noget jeg har hugget fra Frans Jensen og ændret
lidt.

FUT dk.test
FUT?, se her for en forklaring http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Dino

Dato : 28-02-03 15:32

Den 27-2 2003 skrev Jacob Twisttmann Jørgensen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er man f.eks nødt til at genabonnere på nyhedsgrupper, hvis man
> installerer nfilter,

Nej.

> eller kan det uden videre "proppes ind" mellem
> nyhedsserveren og nyhedslæseren?

Nja, du skal konfigurere den lidt, men ellers ja!

<http://www.nfilter.org/faq.html#2.1>