Binære grupper
Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 08-02-03 20:47

Hej.

Bruger Outlook Express. Dette er tilsyneladende ikke særligt godt i de
binære grupper. Hvilken newsreader kan man her i stedet benytte? (Jeg vil
udelukkende bruge den til dk.binaer.*)

På forhånd tak!

Mvh. Bjarke

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-02-03 23:50

Bjarke Walling Petersen skrev:

> Bruger Outlook Express. Dette er tilsyneladende ikke særligt
> godt i de binære grupper. Hvilken newsreader kan man her i
> stedet benytte?

Xnews (http://xnews.newsguy.com/). Bruger det selv - dog ikke til
binære grupper, men det har ret mange faciliteter til binært brug
(understøttelse af yenc, kø til download, automatisk samling af
filer mv.)

Der findes en faq for en af binærgrupperne (beklager, men jeg
kan ikke huske adressen) hvor flere programmer også er gennemgået.
Du kan selv se hvilke programmer der bruges til _afsendelsen_ af
indlæg ved at tjekke headeren på binære indlæg. Men visse af
programmerne kan være specielle postprogrammer man ikke - eller kun
i ringe grad - kan benytte til at læse binære grupper med.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : -S-

Dato : 09-02-03 00:16

Bjarke Walling Petersen wrote lø, 08 feb 2003 19:47:19 GMT:

Jeps - xnews er god, gravity er osse okay - men det er evt. en anelse
lettere at få råd fra andre i grupperne, hvis du bruger xnews.

--
-S-

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 09-02-03 00:56

Xnews ... genialt program. Tak for svarene!

Mvh. Bjarke