POP2exchange
Fra : Claus

Dato : 05-02-03 20:27

Er der nogle som har erfaringer med dette produkt?? Så må i gerne maile til
mig?? Jeg er interesseret i at høre om evt. problemer og lign....

www.roth-web.com

Med venlig hilsen

Claus

Fra : jens

Dato : 09-02-03 23:58

"Claus" <edske@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som har erfaringer med dette produkt?? Så må i gerne maile
til
> mig?? Jeg er interesseret i at høre om evt. problemer og lign....
>
> www.roth-web.com

Jeg kender ikke den.....
Men hvis du vil have en mail server så kig på denn free..

http://mailenable.com standard.

Den kører på 10 minutter og har spamfilter/cop og alt muligt andet, og den
fungerer upåklageligt med flere domæner ad gangen...........

mvh Jens

Fra : Allan Olesen

Dato : 10-02-03 12:32

"Claus" <edske@post.tele.dk> wrote:

>Er der nogle som har erfaringer med dette produkt?? Så må i gerne maile til
>mig??

Aldrig i livet. Man spoerger paa usenet og faar svar paa usenet.

>Jeg er interesseret i at høre om evt. problemer og lign....
>
>www.roth-web.com

Kender ikke produktet, men toemmer det ikke bare en raekke
POP3-konti for mails og sender dem til en SMPT-server?

Det har fetchmail og (og vist ogsaa getmail) gjort i aarevis, og
de koster ikke penge.

Det er godt nok unix-programmer, men da de er Open Source, gaar
jeg ud fra, at nogen har lavet Windows-udgaver af dem, hvis du
leder lidt.

--
Allan Olesen, Lunderskov.