Sunsite
Fra : Torben L. Andersen

Dato : 03-02-03 00:26

Hej !

Jeg har tit været ude for at TDC's newsserver har været nede. Er nu blevet
anbefalet at bruge sunsite.dk i stedet for.
Har nogen her erfaring med denne server ?

--
Hilsen
Torben L. Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-03 01:09

"Torben L. Andersen" <tla@SLETtdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har tit været ude for at TDC's newsserver har været nede. Er nu blevet
>anbefalet at bruge sunsite.dk i stedet for.
>Har nogen her erfaring med denne server ?

Den er også nede sommetider...

Fra : Madsen

Dato : 03-02-03 14:09

Morten Bowman Hansen skrev:

> Da den ikke har binære vil jeg klart anbefale Sunsite, såfremt men
> kan nøjes med danske grupper.

Nu melder historien jo ikke noget om binære grupper, men ok.

Madsen.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 03-02-03 15:10

Madsen, du skrev:

> Nu melder historien jo ikke noget om binære grupper, men ok.

Jeg fattede den heller ikke, for ingen af serverne har binære
grupper, og cis.dfn.de er IMO hurtigere og mere stabil end sunsite.

--
Henrik
Lidt Hamster guf.

Fra : Madsen

Dato : 03-02-03 15:37

Henrik K Hansen skrev:

> Jeg fattede den heller ikke, for ingen af serverne har binære
> grupper,

Udfra Mortens indlæg regnede jeg med at sunsite førte nogle af de
danske binære grupper, men det er måske ikke rigtigt så. (Binære
grupper er ikke det jeg gør mest i, så jeg har ikke selv tjekket
efter.)

> og cis.dfn.de er IMO hurtigere og mere stabil end sunsite.

En overgang brugte jeg sunsite, men opgav da den efter min mening
var nede for ofte. Det har jeg aldrig oplevet med cis.dfn.de så jeg
er enig.

Madsen.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-02-03 15:55

Hej Madsen, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Udfra Mortens indlæg regnede jeg med at sunsite førte nogle af de
> danske binære grupper, men det er måske ikke rigtigt så.

Jeg hev den ind engang først på vinteren for at teste noget. Du kan se
grupperne her: <news:Xns9317A18AAAEBRudiStegen@dknews.tiscali.dk>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-02-03 02:14

On Mon, 03 Feb 2003 15:37:25 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>
>En overgang brugte jeg sunsite, men opgav da den efter min mening
>var nede for ofte. Det har jeg aldrig oplevet med cis.dfn.de så jeg

Så må jeg da vist hellere prøve

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-02-03 16:01

Madsen skrev:

> Udfra Mortens indlæg regnede jeg med at sunsite førte nogle af
> de danske binære grupper, men det er måske ikke rigtigt så.

Sunsite var vist en af de første til at skippe binære grupper.
Det skete i foråret 2001 - meddelelsen kan ses her:

<http://groups.google.com/groups?as_umsgid=87puf7rnex.fsf@karthy.net>
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Madsen

Dato : 03-02-03 16:07

Rudi Stegen skrev:

> Du kan se grupperne her:

Tak.
Det ser ud til at sunsite har to danske binære grupper.
dk.binaer.film.repost og dk.binaer.kultur.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 03-02-03 16:09

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> <http://groups.google.com/groups?as_umsgid=87puf7rnex.fsf@karthy.net>

Kloge ord og fornuftig beslutning (efter min mening).

Madsen.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-02-03 16:10

Madsen skrev:

> Det ser ud til at sunsite har to danske binære grupper.
> dk.binaer.film.repost og dk.binaer.kultur.

De lå også i min gruppeoversigt. Men de findes ikke på serveren -
jeg fik "411 - No such group" ved begge, og efter et reload af
gruppeoversigten er de også væk der.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-02-03 16:45

Hej Jens Gyldenkærne Clausen, du skrev i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> De lå også i min gruppeoversigt. Men de findes ikke på serveren -
> jeg fik "411 - No such group" ved begge, og efter et reload af
> gruppeoversigten er de også væk der.

Tak for tippet. Det er de også her - nu. (Jeg hev blot nye grupper ind,
inden jeg postede listen. Jeg burde have hevet hele gruppelisten ind).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 06-02-03 11:47

Morten Bowman Hansen, du skrev:

> Så må jeg da vist hellere prøve

Du anbefaler klart at bruge sunsite fremfor news.cis.dfn.de, uden
at have prøvet news.cis.dfn.de

--
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 03-02-03 03:13

Knud Gert Ellentoft skrev:

[Sunsite]

> Den er også nede sommetider...

Det er news.cis.dfn.de derimod meget sjældent.
Man skal registreres for at bruge den og man skal bruge en gyldig
mail-adresse, men det er en glimragende newsserver, efter min mening.

<http://news.cis.dfn.de/>
Det er en god idé at læse <http://news.cis.dfn.de/en/rules.html>
- igennem.

Madsen.

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 03-02-03 10:33

Ok.

Tak for svarene.
Nu vil jeg prøve at køre med den i en periode, for at se om den er lige så
slem.

Hilsen
Torben L. Andersen

Fra : Morten Bowman Hansen