flashmail
Fra : Allan Andersen

Dato : 30-01-03 19:22

hej

er der nogle som kender mailprogrammet Flashmail eller et lignende program
som er gratis ?

Allan Andersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-01-03 20:19

In dk.edb.internet.software.mail+news, Allan Andersen <allan-
andersen@nyka.dk> says...
> er der nogle som kender mailprogrammet Flashmail eller et lignende program
> som er gratis ?

En søgning på Google gav flere forskellige hits på Flashmail. Hvilken
fortolkning af Flashmail tænker du selv på?

Har du et link til det du gerne vil se i en gratis udgave?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Allan Andersen

Dato : 31-01-03 12:12

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortolkning af Flashmail tænker du selv på?

> jeg skal bruge programmet til min usb-memorystick så jeg kan hente min
mail når jeg er på ferie

> Har du et link til det du gerne vil se i en gratis udgave?

nej, jeg har ingen link. jeg spørger bare om der findes andre lign.
> programmer

beklager Jesper er ny her men der er vel plads til fejl !!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-01-03 15:28

In dk.edb.internet.software.mail+news, Allan Andersen <allan-
andersen@nyka.dk> says...
> jeg skal bruge programmet til min usb-memorystick så jeg kan hente min
> mail når jeg er på ferie

1. Din citering stinker... Prøv at se hvordan andre gør og tag lidt ved
lære... Prøv at læse dit sidste indlæg og fortæl mig hvordan jeg skal
hitte hoved og hale i det...

2. Jeg kan stadig ikke se hvad du søger. Forklar meget nøjagtigt hvad du
har og hvad du skal bruge...

3. Har du prøvet at Google på flashmail ? Hvilke af de links der
fremkommer svarer til det du søger ?

Fra : Allan Andersen

Dato : 31-01-03 18:21

> [...]
> har og hvad du skal bruge...
>
> 3. Har du prøvet at Google på flashmail ? Hvilke af de links der

glem det. hvis du kun vil svine mig til kan det være ligemeget TAk

Fra : Anders Lund

Dato : 31-01-03 20:13

Allan Andersen wrote:
> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> glem det. hvis du kun vil svine mig til kan det være ligemeget TAk

Jeg tror ikke at Jesper prøvede at svine dig til. Der er bare det problem at
vi ikkke ved hvilket program der er tale om, så vi kan selvfølgelig ikke
anbefale andre lignende programmer. Derfor efterlyser Jesper en beskrivelse
af dit program - og hvad du gerne vil have i det program du gerne vil have.

Se evt. hvad en søgning med Google giver:
http://shor.ter.dk/137912926

Punkt 1 kan virke stødende - men det er bare lige en opfordring til at man
lige tjekker sine beskeder igennem, inden man sender dem. Jesper har nemlig
ret i at det ser rodet ud. Prøv at skifte ordet "stinker" ud med "ser ikke
så godt ud".

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-02-03 02:04

In dk.edb.internet.software.mail+news, Allan Andersen <allan-
andersen@nyka.dk> says...
> glem det. hvis du kun vil svine mig til kan det være ligemeget TAk

Hvis det var tilfældet, så havde jeg mailbombet dig... EOD!