Opsætning af Mailserver
Fra : Darkmoon

Dato : 13-03-01 18:56

Hej NG

Jeg har et problem med min mailserver...
Når jeg sender post rundt til nogle .dk domain's, og nogle udenlandske
domains, kommer de ikke igennem!
Jeg får dem aldig igennem, så min mailserver sender brugerne af serveren
disse mails retur....
De mails der kommer fra min server bliver konsekvent afvist af disse
servere!?! Hvorfor?
Det skal lige siges at mit domaine er ca. 14 dage gammelt, men så skulle
DNS-"kæden" i Danmark da være opdateret.. ikke?

Jeg har hørt noget om at nogle mail-servere ikke modtager andre
mail-servere, hvis de ikke har en bestemt opsæning, men jeg ved ikke om det
er en "and" eller hvad det er?? Kan det være det??

Kenneth

Fra : harly

Dato : 19-03-01 17:52

det komme havd der er galt det står i retur mailsne og da du ikke skriver
noget har er det meget sværk at hjælpe, jeg kan hjælpe hvis du giver flerer
oplysninger
Udmilbart vil jeg tro noget med SMTP opsætninget hvis det er et generalt
problem, hvis det er kun et nogle ænklte kan det være fler ting som gør sig
gældne

/harly