Hjælp mit grafikkort har mistet 16mb ram
Fra : Louby

Dato : 08-03-03 22:51

Jeg ved ikke hvornår det er sket, men det drejer sig om et Asus 7700 GTS2
med 32 mb ram.
Mit styresystem er XP, 800mhz på et Soltek bundkort.

Af drivere kører jeg i øjeblikket med Asus egen 31.40H. Jeg har også prøvet
31.40F og Nvidia's 40.41 men alle med samme resultat.

Er der nogen der kan komme med forslag til hvad jeg kan gøre.

Mvh Louby

Fra : Ole

Dato : 09-03-03 12:09

Har prøvet det på asus v6800, hvis den under boot melder 16mb i stedet for
32mb er det hardwarefejl

Ole

Fra : Louby

Dato : 09-03-03 15:21

"Ole" <lindschouw@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Har prøvet det på asus v6800, hvis den under boot melder 16mb i stedet for
> 32mb er det hardwarefejl
>
> Ole

Det kunne man jo godt forledes til at tro, for nu står der at mit grafikkort
har 32mb ram igen. tror du det kan lade sig gøre at være en periodisk fejl
og i så fald er det så grafikkortet eller bundkort der har fejlen ?

Jeg må hellere holde øje med det de næste par dage og se hvad der sker. Hvis
den ender nede på 8mb kunne det godt være man skulle overveje at udskifte
kortet.

Mvh Louby

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 15-03-03 11:36

hvor ser du antallet af ram på kortet henne ? i driverens menu eller i
dxdiag !.
-Niels-

Fra : Louby

Dato : 15-03-03 13:27

"Niels Bjørk Pedersen" <njb.pedersen@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvor ser du antallet af ram på kortet henne ? i driverens menu eller i
> dxdiag !.
> -Niels-

Det står på skærmen ved opstart af PC, og i mit ASUS controlpanel

Mvh Louby