CS Geforce4ti 4200 AGPx8 Daytona Problem
Fra : Amdi Jørgensen

Dato : 07-03-03 06:26

Hej med jer

Jeg kan simpelthen ikke få subj. til at virke med opengl i Counter Strike,
jeg får heletiden meddelesen "This opengl mode is not supported by your
video card". Er der nogen herinde der ved hvad man kan gøre?

Mvh
Amdi

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-03-03 09:05

Amdi Jørgensen wrote:
> Jeg kan simpelthen ikke få subj. til at virke med opengl
> i Counter Strike, jeg får heletiden meddelesen
>"This opengl mode is not supported by your video card".
> Er der nogen herinde der ved hvad man kan gøre?

Sætte den til Direct3D.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Michael Schandorff

Dato : 07-03-03 11:07

Nej, du skal ikke sætte det til Direct3D, det er blot din driver du skal
opdatere eller geninstallere.

Mvh.
Michael

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 07-03-03 11:08

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Sætte den til Direct3D.

Nej opdatere din driver.. CS kører meget bedre med Open GL....

Hygge

Fra : AJ

Dato : 08-03-03 15:48

Hej

Nu har jeg endelig fået det til at virke, men det havde intet med drivere at
gøre, jeg skulle ind i windows/system32 og hente opengl32.dll og kopiere den
til gldrv mappen i CS og så ændre lidt i drvmap.txt Pyha...det tog tid at
finde ud af.... :)

Tak for svarende alligevel.

p.s Hvis jeg sætter den over på direct3d så bliver grafikken meget mærkelig,
man kan f.eks ikke kigge op i himlen det ser meget mærkeligt ud nogen der
ved hvad det kan skyldes?

Mvh
Amdi