Hjælp: Tv-out
Fra : Colzen

Dato : 05-03-03 07:59

Efter formatering og geninstallering af min pc kan jeg ikke få tv-out til at
virke.
De eneste drivere jeg før har kunne få til at virke er dem der fulgte med
grafikkortet, men desværre ikke nogen af de nyere.
Der inde hvor man skal vælge skærm er TV punktet gråt og ved klik på "Find
skærme" sker der ingenting. Kortet er et Creative GF 3 TI 200 uden Twin-view
og andre smarte ting, men det har virket før og skulle det også meget gerne
igen. Håber der er en der kan hjælpe mig.
Jeg kører w2k.

Mvh

Colzen

Fra : Grinz