Problem med at skifte til GeForce 4
Fra : John Doe

Dato : 02-03-03 11:28

Hej med jer

Jeg har en kammerat, der har dette bundkort
http://www.noritech.ca/mb_k7s5a.htm hvor der tidligere har siddet et Riva
TNT2 og nu vil han sætte et GeForce 4 TI 4400 i (3D blaster).

Men når han gør det, kommer der nogle bip-lyde fra bundkortet og han får
ikke noget skærmbillede.

Hvad er problemet??

John

Fra : Henning B.

Dato : 02-03-03 12:20

Hejsa.
Det er højst sandsynligt at han ikke har sat grafikkortet ordentlig i agp
porten da den er meget stram(LOL).
Og så er det at den giver bib lyde og ingen billede.
Har prøvet det selv på samme bundkort.

MVH Henning

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-03-03 12:56

"Henning B." <brockhoff@12move.dk> skrev i en meddelelse news:dNl8a.103449$Hl6.9759180@news010.worldonline.dk...
> Hejsa.
> Det er højst sandsynligt at han ikke har sat grafikkortet ordentlig i agp
> porten da den er meget stram(LOL).
> Og så er det at den giver bib lyde og ingen billede.

Også mit bedste bud med de oplysninger vi har fået.

> Har prøvet det selv på samme bundkort.

Samme her. Samme bundkort men med et GF2 Mx 400 gfx.

/Jakob

Fra : MaRk

Dato : 02-03-03 19:08

> [...]
> porten da den er meget stram(LOL).
> Og så er det at den giver bib lyde og ingen billede.

Har også været ude for ovenævnte.

Ellers:
Reset evt. bios der sidder en jumper til det eller bare pil batteriet af i
5-10 minutter.

Fra : RpR

Dato : 02-03-03 20:03

> [...]
> TNT2 og nu vil han sætte et GeForce 4 TI 4400 i (3D blaster).
>
> Men når han gør det, kommer der nogle bip-lyde fra bundkortet og han får

Mit Asus P2B-B bundkort havde præcist det samme problem, og intet løste det.
Alle andre kort virkede fint, og GF4 kortet virkede også fint i andre PC'er.

Jeg kunne, efter at havde tændet og slukket maskinen ~10 - 20 gange, få
startet den op, og sålænge den havde kørt lidt var der ingen problemer med
at genstarte osv.

DYBT underligt.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine