Hold op med at æde al min RAM, røv !!
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 11-03-03 20:05

Hej gruppe,

jeg har et utroligt irriterende problem. Min hukommelse skrumper lige så
stille ind, når jeg foretager mig en af disse tre ting:

1. Kopierer data fra cd til harddisk
2. Brænder større filer til ... en cd.
3. Spiller Diablo II i mere end tyve minutter

Det kan selvfølgelig godt være, at det sker andre steder end angivet her,
men disse tre grunde har jeg endegyldigt identificeret.
Jeg aner virkelig ikke mine levendes råd. Ligeså stille svinder
rambeholdningen ind, til jeg har en to tre megabyte tilbage.
Bruger FreeRam XP Pro til at overvåge / frigøre min hukommelse.

Andre residente programmer:
------------------------------
Norton Antivirus
ZoneAlarm

Min computerkonfiguration finder i under linket ved min signatur.
Håber der er nogen der ved noget.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Vegetaren \( Århus \~

Dato : 11-03-03 22:42

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e6e345d$0$156$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> rambeholdningen ind, til jeg har en to tre megabyte tilbage.
> Bruger FreeRam XP Pro til at overvåge / frigøre min hukommelse.

Har du prøvet at køre UDEN dette FreRam halløj Måske er det dét program
der æder din ram

--
Venlige hilsner
Vegetaren

Fra : Doktoren

Dato : 11-03-03 22:51

Jeg havde samme problem med 256 mb ram.... Efter jeg lige har købt 512 ekstra har der overhovedet
ikke været skyggen af problemer... Jeg kører XP, og det sluger meget ram for at køre optimalt. Jeg
havde ofte problemer når jeg spillede CounterStrike m.fl.... efter den nye investering ligger den
frie hukommelse på omkring 420 mb

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794
----------------------------------

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-03-03 19:40

> Jeg havde samme problem med 256 mb ram.... Efter jeg lige har købt 512
ekstra har der overhovedet
> ikke været skyggen af problemer... Jeg kører XP, og det sluger meget ram
for at køre optimalt.

Har lige investeret i yderligere 512Mb Ram. Nu ser vi lige om det hjælper.
Har 820Mb fri lige pt. =)

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 11-03-03 23:07

Trygleren [9000] wrote:
> [...]
> rambeholdningen ind, til jeg har en to tre megabyte tilbage.
> Bruger FreeRam XP Pro til at overvåge / frigøre min hukommelse.

Dine ram kan måske ikke holde til at blive brugt? Seriøst du må stole på
at dit os ved hvordan det bedst forvalter de tilgængelige resourcer.

/Esben

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-03-03 19:41

> Dine ram kan måske ikke holde til at blive brugt? Seriøst du må stole på
> at dit os ved hvordan det bedst forvalter de tilgængelige resourcer.

Ja for det har Windows jo altid haft ry for at være god til...