Q:Ram til 4220 Presario
Fra : Martin K

Dato : 10-03-03 22:32

Hej NG

Er der nogen der ved hvor man kan købe noget billigt ram til en Compaq 4220
Presario, det skal være dimm ram.

/Martin

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-03-03 23:08

Martin K wrote:
> Er der nogen der ved hvor man kan købe noget billigt
> ram til en Compaq 4220 Presario, det skal være dimm
> ram.

http://www.memoryx.net/presario4220.html
- Lader til der skal bruges PC66 SD-Ram,
det nemmeste er vel at købe nogle nye
PC100 eller PC133 SD-Ram.
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494627912
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494657895

HUSK at find ud af hvor store ramblokke bundkortet
kan håndtere.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Martin K

Dato : 11-03-03 08:25

> [...]
> http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1494657895
>
> HUSK at find ud af hvor store ramblokke bundkortet

Tak for det, det ser ud som om det kan klare 64 MB

/Martin

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-03-03 13:07

"Martin K" <mkie@FJERNDETTEtiscali.dk> skrev i en meddelelse news:Nbgba.117567

> Tak for det, det ser ud som om det kan klare 64 MB

Du skal nok være opmærksom på, at den kan være kritisk med ram. Jeg havde fat i en Presario
2292 i går, og den var _meget_ kritisk. F.eks. ville de ikke accepterer original Compaq ram

Jeg forsøgte endda med tre forskellige typer...Men en nonam 128 ville den gerne have...

Claus
--
**** ** SMART Mini krydsfelt til lydkortmanden ********
** Skån dit lydkort og få masser af tilslutningsmuligheder ****