P4 Strømforsyning, hvilket stik?
Fra : Jonas Rohde

Dato : 10-03-03 22:04

Skal man både bruge det normal atx strømforsynings stik samt det der lille
P4 stik eller kun P4 stikket?

MVH
Jonas

Divx-Afspiller http://www.skumlern.dk
Min Bil: http://www.skumlern.dk

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 10-03-03 22:16

"Jonas Rohde" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> Skal man både bruge det normal atx strømforsynings stik samt det der lille
> [...]
Groft sagt: Du skal bruge alle de stik du kan sætte til bundkortet.

Thomas

Fra : Henrik Høy

Dato : 11-03-03 06:33

In article <3e6d00a9$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nimbus39
@hotmail.com says...

> "Jonas Rohde" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> Groft sagt: Du skal bruge alle de stik du kan sætte til bundkortet.
>
> Thomas

Ikke på alle PIV bundkort, på et Asus P4PE kan man benytte det molex
stik som sidder på bundkortet, hvis ens psu ikke har det lille fire
benede kvadratiske stik. Så på et P4PE er det enten det alm. atx stik og
det lille kvadratiske stik, eller det alm. atx stik og et molex stik.

Mvh

Henrik

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 11-03-03 12:00

"Henrik Høy" <henrik@hoey.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> benede kvadratiske stik. Så på et P4PE er det enten det alm. atx stik og
> det lille kvadratiske stik, eller det alm. atx stik og et molex stik.

Nu sagde jeg også at det var groft sagt, jeg er godt klar over at der er
forskellige bundkort der ikke skal bruge alle stik, men spørgeren sagde ikke
hvilket bundkort der var tale om.
Det rigtigste ville selvfølgelig være at kigge i bundkort manualen.

Thomas