Hvilket grafikkort er bedst?
Fra : DHD

Dato : 09-03-03 18:30

Hej

Jeg kan se inde på edbpriser.dk at Sapphire Radeon9500pro og ikke-pro koster
nogenlunde det samme.

Hvorfor det ?

Og hvilket et af kortene er bedst?

Umiddelbart vil jeg tro det er pro-versionen men da de koster det samme er
jeg lidt i tvivl?

Er der eventuelt et andet kort som kører bedre i samme prisklasse?

Venlig Hilsen
Daniel aka. DHD
TweakUp Crew
www.tweakup.dk

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 09-03-03 19:12

"DHD" <mail@danielhorn.dk> wrote in message

> Hvorfor det ?

Ja det er ikke logisk, for PRO er klart bedst.

> Er der eventuelt et andet kort som kører bedre i samme prisklasse?

Radeon 9600 kommer om 14 dage til en måned, så det venter jeg personligt på,
da det bygger på ny teknologi.

Vær i øvrigt opmærksom på gruppen:

dk.edb.hardware.grafikkort

Mads Holmer-Jensen

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 09-03-03 21:12

"DHD" <mail@danielhorn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kan se inde på edbpriser.dk at Sapphire Radeon9500pro og ikke-pro
koster
> nogenlunde det samme.
>
> Hvorfor det ?

Fordi Sapphire Radeon 9500 non-pro kan modificeres til et Radeon9700 kort.

> Og hvilket et af kortene er bedst?

Radeon9500pro er bedst, med mindre du laver modificationen. Er modificeret
9500non-pro vil være 100% identisk med et Radeon9700.

> Er der eventuelt et andet kort som kører bedre i samme prisklasse?

Nej :)

Priserne falder nok lidt når R350 og RV350 kortene kommer.