USB
Fra : Ole

Dato : 09-03-03 16:45

Hej

Jeg har en Compaq 21" p110 minitor, med en USB hub i foden, det er hamrende
smart; eller var. Efter jeg har fået ny puter ASUS a7n266-c, med nvidia
chipsæt vil den ikke virke mere, den kommer op som en ukendt enhed. Når jeg
tilslutter den til min bærbare virker den som før. Jeg har kørt Nvidia's
monster patch der skulle dække alle deres produkter, der er da heller ikke
andre "gule pletter" i enhedshåndtering, Compaq har ingen support på USB
delen da det skulle være rimelig standart. Jeg bruger XP pro sp1.

Ole