dobbelt mini-jack stik
Fra : Kimmiboy

Dato : 09-03-03 13:46

Hej, hvor kan man købe et dobbelt mini-jack stik således at jeg både kan
koble mine computerhøjtalere + højtalere fra anlægget til mit sb-pci-128
lydkort ?
og finder der også 3 eller 4 dobbelt jack stik ?

Mvh Kim

Fra : Doktoren

Dato : 09-03-03 14:22

merlin og mange andre steder... det koster vist 40 kroner... (det er kun et dobbelt) Jeg har aldrig
set et 3/4dobbelt stik

Dr. Koch
----------------------------------
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794
----------------------------------

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-03-03 15:16

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b4ff5h$bqt$1@sunsite.dk...
> merlin og mange andre steder... det koster vist 40 kroner... (det er kun et dobbelt) Jeg har
aldrig
> set et 3/4dobbelt stik

Det har jeg da set, de findes ganske vist ikke i almindelig handel

Claus
--
**** ** SMART Mini krydsfelt til lydkortmanden ********
** Skån dit lydkort og få masser af tilslutningsmuligheder ****

Fra : Per H

Dato : 09-03-03 17:52

On Sun, 9 Mar 2003 14:21:58 +0100, "Doktoren"
<REMOVElkh79@hotmail.com> skrev:

>merlin og mange andre steder... det koster vist 40 kroner... (det er kun et dobbelt) Jeg har aldrig
>set et 3/4dobbelt stik

man skal være opmærksom på at de ofte er for tykke til at sidde ved
siden af hinanden i kortene. men så klarer man det ved at købe en
forlænger ledning med stik i begge ender

Vh Per
icq 8212837

Fra : Robert Jensen

Dato : 09-03-03 14:55

"Kimmiboy" <Kimmiboy@mail.dk> wrote in message
> [...]
> lydkort ?
> og finder der også 3 eller 4 dobbelt jack stik ?

prøv den lokale elektronik butik.
der har de dem næsten 100% sikker, bare til 1/4 del af prisen

robert

Fra : Peter Holm

Dato : 09-03-03 16:47

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> wrote in message

> "Kimmiboy" <Kimmiboy@mail.dk> wrote in message

> prøv den lokale elektronik butik.
> der har de dem næsten 100% sikker, bare til 1/4 del af prisen
>
> robert

Troede jeg også var tilfældet, men endte med at betale 25kr i Lavpris
Elektronik i Vestergade Århus.
Du kan bestille hos http://www.el-supply.dk/ dobbelt 3,5mm jack koster kr.
6,00 + moms
Søg på jack eller varenummer 5300

Jeg fatter dog intet af deres betalingsmetoder/gebyrer/fradrag osv.

Mvh
Peter

Fra : Dennis Lange

Dato : 12-03-03 15:39

Peter Holm wrote:
> Troede jeg også var tilfældet, men endte med at betale 25kr i Lavpris
> Elektronik i Vestergade Århus.

Hos Århus Radio Lager kan de klare det for 5,29 kr. plus moms.

--
Mvh. Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-03-03 15:19

> [...]

> lydkort ?
> og finder der også 3 eller 4 dobbelt jack stik ?

ok, ja, og fem, seks eller syvdobbelt med og uden omskifter. Men du finder dem næppe i
butikkerne...

Det er nærmest en specialvare...

Claus

Fra : Kimmiboy

Dato : 09-03-03 17:25

Tak for de mange svar

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-03 17:55

> Hej, hvor kan man købe et dobbelt mini-jack stik således at jeg både kan
> koble mine computerhøjtalere + højtalere fra anlægget til mit sb-pci-128
> lydkort ?

I en hvilken som helst elektronik-butik...
Hos ScanTronic i Svendborg købte jeg et til 16,- kr...

Køber du 3 - kan du sætte dem sammen og få 4!!! udgange... LOL...

Mvh
Allan Rasmussen