Søges: USB hub
Fra : Dan Andersen

Dato : 08-03-03 19:53

Er der nogen, der kender til et mærke eller hvor man kan købe en USB HUB,
der kan sættes direkte ind i min bærbare.
Jeg kender til typen med 20 cm kabel og hub, men det jeg er ude efter er en,
der direkte sætttes ind i den bærbare, så man slipper for ledningen og så
gør det det hele mindre.
På forhånd tak

--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.dn-lokal.dk/lk217

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 08-03-03 23:02

"Dan Andersen" skrev:
> Er der nogen, der kender til et mærke eller hvor man
> kan købe en USB HUB, der kan sættes direkte ind i
> min bærbare.

Du kan købe et pc-card med et par ekstra USB-porte, f.eks. ala dette:
http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-ctrl/ctrlusb/ctrl-ar-usb2pcc.html

Mvh, Lars

Fra : Dan Andersen

Dato : 11-03-03 12:42

Hmmm. Det var nu ikkelige det, jeg havde tænkt mig..Nu har jeg købt den helt
rigtige hos THAnsen.dk

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.damatic.dk

Fra : Lars [2000]

Dato : 08-03-03 23:54

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en,
> der direkte sætttes ind i den bærbare, så man slipper for ledningen og så

Der findes flere sådanne USB hubs uden ledning, se f.eks.
http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/item-details.asp?sku=I46
-1440,

Du skulle dog også se på denne her, det er den mindste jeg har set, den har
en ca. 1 cm lang ledning,
men stikket kan gemmes i hub'en når den ikke er i brug (se nederst på
siden).
http://www.homenethelp.com/buy/item.asp?id=574

-Lars

Fra : Michael

Dato : 09-03-03 10:54

Har selv købt en hos Thansen, den er uden ledning. Der følger et stykke med
på ca. 25 cm. Virker fint!
Michael

Fra : Dan Andersen

Dato : 11-03-03 12:35

Alletiders.. det er lige sådan en, jeg står og mangler.

Fra : Lars [2000]

Dato : 09-03-03 11:50

Fra : Dan Andersen

Dato : 11-03-03 12:34