Asus l3
Fra : Handsom

Dato : 08-03-03 18:36

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en Asus L3800c p4 1800 mobile med 512 mb ram &
40gb hd.

Jeg mistænker den for at køre for langsomt, grundet at under enhedhåndtering
under XP vises der forskellige hastigheder.

Jeg har prøvet forskellige testprogrammer til at måle hastighed med, nu
kører jeg med et prg der hedder WCPUID, dette prg viser næsten konstant
1200,3 Mhz.

Er der nogen der ved hvad der kan være galt.

Hej Jann

Fra : Uni Bull

Dato : 08-03-03 18:58

Handsom wrote:
> Er der nogen der ved hvad der kan være galt.

Intet galt - Intel SpeedStep Technology justerer automatisk CPU'ens
arbejdshastighed alt efter hvilken workload den udsættes for.
--
Uni Bull
København K

Fra : Handsom

Dato : 08-03-03 19:13

Hej

Vil du dermed påstå at maskinen står i en hvilestatus, for strømbesparing og
mindre varme, og processoren kun går op for at yde de maksimale 1,8 Ghz når
det kræves.

Hej Jann

Fra : Uni Bull

Dato : 08-03-03 20:04

Handsom wrote:
> Vil du dermed påstå at maskinen står i en hvilestatus, for
> strømbesparing og mindre varme, og processoren kun går op for at yde
> de maksimale 1,8 Ghz når det kræves.

Ja.

Fra : Handsom

Dato : 08-03-03 21:19

Mange tak

Det har sparet mig for mange unødige bekymringer