vurdering af pc
Fra : Torben Graae

Dato : 08-03-03 12:59

hej alle

jeg er ved at finde en billig pc. Den skal bruges til alm brug. ikke spil

jeg har fundet denne saml selv pc:

http://www.multimediaworld.dk/system.asp?system=gold&valg=9002&preselect=144
4550

hvor jeg bytter rammene ud til 256 istedet.

Er det et ok køb?

Mvh Torben

Fra : Torben Graae

Dato : 08-03-03 13:02

hov det link var ikke så godt, det er med celeron 1800 mhz cpu

/torben

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 08-03-03 13:12

> Er det et ok køb?

Du får ikke andet end problemer ud af det ECS bundkort. Det kan være der er
rettet på det efterhånden, men erfaringen er at der er mange problemer med
ECS generelt.

Desuden prøver du at sætte PC133 SD-ram i et bundkort, som kun understøtter
DDR-ram.

Fra : Torben Graae

Dato : 08-03-03 13:20

> [...]
> ECS generelt.
>
> Desuden prøver du at sætte PC133 SD-ram i et bundkort, som kun

ok. jeg prøver at finde noget andet. takker.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 08-03-03 23:16

"Torben Graae" skrev:
> jeg er ved at finde en billig pc. Den skal bruges til alm brug. ikke spil

Check også http://www.prcdata.dk/

Mvh, Lars