Usb 2.0 port død
Fra : Tomas Sørensen

Dato : 07-03-03 16:49

Hej

Jeg har en gammel p-233 og har investeret i en printer det kun kan
tilsluttes en usb port. Derfor har jeg også købt en usb port. Jeg har
installeret usb 2.0 porten og tilsyneladende fungerede det fint.

Men da jeg skulle installere printeren var usb-portene totalt døde. Jeg
forsøgte også med en usb-mus, men fik heller ikke "usb'en" til at reagere.
Så den er totalt død. Jeg har yderligere prøvet at skifte over i et andet
pci slot men det hjalp heller ikke. Hvad kan være fejlen og hvordan kan jeg
løse den???

Usb porten er fra vikings og hedder noget i retning af VIA usb 2.0 2580E4.

Tomas

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-03 00:11

> Usb porten er fra vikings og hedder noget i retning af VIA usb 2.0 2580E4.

Den er brændt af?
Aflever den hos forhandleren... "Den har aldrig virket - prøvet 100
forskellige steder"...

Mvh
Allan