www.musiklinien.dk
Fra : "Kim Visti"

Dato : 13-03-01 16:55

Hej

Ny gratis side for musikere og andet godt folk.

www.musiklinien.dk kik ind.

--
Hilsen

Kim Visti
www.musiklinien.dk "er bare bedre"

--
Posted from fepz.post.tele.dk [195.41.46.133]

Fra : Finn Byrgesen

Dato : 13-03-01 23:00

>Ny gratis side for musikere og andet godt folk.

Jeg anede ikke, man måtte bruge denne gruppe til sådanne oplysninger. Men er
det tilfældet, så tillad mig at henvise til www.underholdningsnettet.dk, en
seriøs site for musikere, hvor man netop nu kan vinde en guitar samt 10.000
kr. i rede penge. Og så kan man læse et stort interview med en seriøs
booker. Kig ind!!!

Fra : Hauge

Dato : 13-03-01 23:31

Hejsa

"Finn Byrgesen" <byrgesen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg anede ikke, man måtte bruge denne gruppe til sådanne oplysninger.

Nej og det er den heller ikke, og det ved i ret godt, jer på
ånderhåldnengsnæddet.

Drop alle jeres reklamer..

Mvh Hauge

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-03-01 23:48

On Tue, 13 Mar 2001 22:59:47 +0100, Finn Byrgesen wrote:

> Jeg anede ikke, man måtte bruge denne gruppe til sådanne
> oplysninger.

"Nej, der står i avisen at der er en der har røvet en bank. Det anede
jeg ikke man måtte; det tror jeg også jeg går hen og gør..."

Rekvalme-*Sågh*,

--
"Oh it's a, sort of a horror cowboy movie. Adam Sjøgren
Takes place on the New York Thruway." asjo@koldfront.dk

Fra : Johnny Bonde

Dato : 14-03-01 00:49

Jeg troede reklamer var forbudt på dk siderne hvordan er det nu man klager

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind 10000 kr - bookeren bekender - Sangdoktoren

Fra : nikolaj borg

Dato : 14-03-01 08:25

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@worldonline.dk> wrote in message

> Jeg troede reklamer var forbudt på dk siderne hvordan er det nu man klager

Sådan her gjorde jeg, da jeg anmeldte din kollega Finn Byrgesen til
abuse@stofa.dk:

"Hej Stofa-folk

Nedenfor ser I een af de mange postings Finn Byrgesen lavede den 6. marts
som reklame for en konkurrence. Det interessante er ikke, at han endnu
engang spammer nettet med reklamer for sin kommercielle hjemmeside. Det
interessante er, at han når at spamme dk.marked.kommerciel.engros,
dk.kultur.musik.produktion, dk.marked.privat.musik, dk.kultur.musik,
dk.fritid.hus-og-have (!), dk.marked.privat i nævnte rækkefølge (med
spørgsmål om, hvor han skal poste henne inkl. reklame for konkurrencen)
inden han laver et opslag i dk.opslag.internet - ifølge

URL:http://groups.google.com/groups?as_q=guitar&num=10&btnG=Google-s%F8gning
&as_oq=&as_epq=&as_eq=&as_ugroup=dk.*&as_usubject=&as_uauthors=+Finn+Byrgese
n&as_umsgid=&lr=

Et par timer efter at have postet i dk.opslag.internet poster han desuden i
dk.marked.kommerciel og dk.marked.kommerciel.edb (sidstnævnte undskylder han
igen)

URL:http://groups.google.com/groups?as_q=&num=100&btnG=Google-s%F8gning&as_o
q=&as_epq=&as_eq=&as_ugroup=&as_usubject=&as_uauthors=Finn+Byrgesen&as_umsgi
d=&lr=

Ovennævnte søgning afslører desuden, hvordan Finn Byrgesen ved hver given
lejlighed blander sig i debatter, tydeligvis med det ene formål at gøre
reklame for sine hjemmesider.

Jeg anmoder jer derfor om som minimum at give jeres kunde en kraftig
advarsel.

Med venlig hilsen

Nikolaj Borg"

Jeg skal med glæde lave en tilsvarende til abuse@wol.dk, men eftersom det
hidtil primært har været Finn, som har været jeres reklametrold vil jeg lade
dette være en advarsel.

/Nikolaj

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 15-03-01 00:10

"nikolaj borg" skrev i en meddelelse en klage

Den side Finn så desperat forsøger at reklamere for er i øvrigt ikke værd at
besøge.....rodet og handler om dansk top "musik".....øv

Kåre