Lille strømforsyning til PC
Fra : mikkel

Dato : 06-03-03 07:45

Hej allesammen.
Er der nogle af jer som ved hvor man kan få en lille bitte strømforsyning
til en PC her hjemme?
den skal være meget lille noget i stil med følgende link og så skal de passe
til et af via epia itx bundkortene.

http://www.kustompcs.co.uk/product.php?view=1731

http://www.kustompcs.co.uk/product.php?view=1732

Hilsen Mikkel

Fra : Leony

Dato : 06-03-03 09:22

"mikkel" <matrix_boy@ofitr.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle af jer som ved hvor man kan få en lille bitte
> strømforsyning til en PC her hjemme?
> den skal være meget lille noget i stil med følgende link og så skal
> de passe til et af via epia itx bundkortene.

Dette er noget af det mindste jeg umiddelbart har set i DK:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=555&page=1
(den er oven i købet billig, ærgerligt at der ikke står mål på den).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : jkv

Dato : 06-03-03 10:28

mikkel wrote:

> [...]
> den skal være meget lille noget i stil med følgende link og så skal de
> passe til et af via epia itx bundkortene.

Jeg er selv på udkig efter samme PSU som du er. Indtil videre har jeg ikke
fundet det fjerneste der ligner i .dk. Jeg har været nød til at proppe
en Seasonic 200W P4 Micro i den. Problemet er bare at så er jeg nød til at
have blæser i... du kan se billder af den inaction på
http://unixcluster.dk/itx/

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=555&page=1
--
---
ipwitch(-at-)unixcluster.dk

Fra : Calle.

Dato : 06-03-03 14:36

mikkel wrote:
> [...]
> den skal være meget lille noget i stil med følgende link og så skal
> de passe til et af via epia itx bundkortene.

Den der sidder i BJtradings det billige kabinet (<200,-) er ikke meget stor,
men er på 300W med P4 stik og det hele.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Nick

Dato : 09-03-03 14:18

> [...]
> til en PC her hjemme?
> den skal være meget lille noget i stil med følgende link og så skal de

Vi har masser af den slags, både helt små "almindelige" og f.eks. 1U PSU'er.

www.danbit.dk

/Nick