Hvorfor er det umuligt at opdrive P4 2GHZ+~
Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 06-03-03 00:18

Hvorfor er det umuligt at opdrive P4 2GHZ+ for tiden?

Det er næsten umuligt at finde steder hvor man kan f.eks købe en 2.4GHZ Bulk
(uden køler) for tiden....

Har Intel produktionsproblemer, er de ved udskifte deres produkter, eller
hvad skyldes det?

/Rasmus

Fra : Leony

Dato : 06-03-03 09:32

"Rasmus Wulff Jensen" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> skrev i en
meddelelse news:b460oc$2io8$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk
> Hvorfor er det umuligt at opdrive P4 2GHZ+ for tiden?
>
> Det er næsten umuligt at finde steder hvor man kan f.eks købe en
> 2.4GHZ Bulk (uden køler) for tiden....

www.shg.dk mange modeller på lager, bl.a. 2,4+ GHz i flere hastigheder
(i hvert fald i følge deres lagerstatus ikon).
http://www.shg.dk/produkter/list.asp?mode=hardware&kat=cpu

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 06-03-03 11:04

> www.shg.dk mange modeller på lager, bl.a. 2,4+ GHz i flere hastigheder
> (i hvert fald i følge deres lagerstatus ikon).
> http://www.shg.dk/produkter/list.asp?mode=hardware&kat=cpu

Det er dog med køler (opdager ved læsning af jk's post at det skulle
være uden) - sorry.
Boxkøleren er ikke en dårlig køler.

Fra : albert

Dato : 06-03-03 18:56

uanset hvad, så koster den kun ca 50kr ekstra, så det må han jo nok ta
med...

Købte en ved SHG i mandags, og den tykker lystigt afsted med 3g

Fra : jk

Dato : 06-03-03 09:56

Så køb den dog med køler ?

mvh

John

Fra : Thomas

Dato : 06-03-03 13:02

> [...]
> (uden køler) for tiden....
>
> Har Intel produktionsproblemer, er de ved udskifte deres produkter, eller
Hvorofr købe den uden køler.. som oftest er det rent faktisk billigere at
købe den In a Box og så får du også en blæser med.. det er da en ret god
deal.. og hvist oigså 3 års garanti fremfor 2 år... så det er da en Sweet
deal

Venligst

Thomas

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 06-03-03 13:27

> [...]
> deal.. og hvist oigså 3 års garanti fremfor 2 år... så det er da en Sweet

Når man, ligesom mig, går op i at få en lydløs PC er In-a-box IKKE en "Sweet
Deal"..... Den skal bruges sammen med en Noise Control p4 køler der er langt
bedre end standard-køleren fra Intel

/Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 06-03-03 22:27

> [...]
"Sweet
> Deal"..... Den skal bruges sammen med en Noise Control p4 køler der er
Og?????

Køleren er jo ikke monteret, men ligger bare i pakken.. DVS. du får bare en
ektra køler med , til billigere penge og med 1 års mere garanti!!!!!!!
Der er da vist intet der forbyder dig at bruge din NS køler fremfor den der
følger med.
Men hvis du meget gerne vil betale mere og få mindre skal det være dig vel
undt.....

venligst

Thomas

Fra : Doktoren

Dato : 06-03-03 14:52

der burde ikke være noget problem ved diverse butikker. Tjek edbpriser. Hvis det alligevel skulle
have lidt på sig kan det være fordi at Intel snart kommer med nye processorer... Jeg ved desværre
ikke i hvilke størrelse, jeg har bare læst det et sted (som jeg selvfølgelig ikke lige kan huske)...

Dr. Koch
tryk her hvis du vil se billige tilbud på mobiltelefoner osv..
www.wanna-save.com/default.asp?Bid=1&GuestID=11063794