Hjælp til ECS P4S5A Kort !!
Fra : Johnny

Dato : 05-03-03 20:54

Jeg kan ikke finde oplysninger på om dette kort kører 400FSB ?

Den kører med en pentium 4 1600Mhz nu ! Og vil den kunne bruge pc2100 og
2700Ram optimalt =????

Fra : Leony

Dato : 06-03-03 09:49

http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=37

> Den kører med en pentium 4 1600Mhz nu ! Og vil den kunne bruge pc2100
> og 2700Ram optimalt =????

pc2100 = DDR 266
pc2700 = DDR 333
Så ja til begge dele.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : jk

Dato : 06-03-03 09:50

On Wed, 5 Mar 2003 20:54:22 +0100, "Johnny" <no@pmail.dk> wrote:

>Jeg kan ikke finde oplysninger på om dette kort kører 400FSB ?
>
>Den kører med en pentium 4 1600Mhz nu ! Og vil den kunne bruge pc2100 og
>2700Ram optimalt =????

P4S5A kører kun fsb400 P4 men kan udnytte pc2700 ram (DDR333) ved at
køre ram asynkront.

http://www.ecs.com.tw/products/pd_list.asp?submenu_id=4&function_id=1

Det er nu mest P4S5A Dx+ der handles i Danmark efterhånden, og det
tager også fsb533 P4 og understøtter pc2700 ram

http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp?product_id=39

Der findes ikke OC bios'er endnu til disse bundkort.

Hvorfor køber du ECS ! igen.

Hvorfor ikke noget rigtigt godt. Asus P4PE.

mvh

John

Fra : Johnny

Dato : 06-03-03 13:50

det er ikke mig selv der kører med dette sys.... ! Jeg ville hjælpe en ven !
*G*